Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

van LR 5.2 stand alone naar LR 6 of LR CC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • van LR 5.2 stand alone naar LR 6 of LR CC

    Hallo,

    ik ben door de aankoop van een canon 5Ds 'verplicht' om de overstap naar LR 6 of LR CC te maken (of dit downloaden; DNG converter 9.0)

    Ik gebruik al een tijdje de stand alone 5.2. Wat moet ik verwachten bij de aankoop van LR 6 of LR CC? Worden deze programma's dan naast mijn versie 5.2 actief en moet ik dan alles importeren van mijn eerste versie naar mijn nieuwe? Vind niet meteen een antwoord tussen de vele LR-topics op het net...

    Heb dit ooit eens moeten toepassen - overgang LR 4 versie naar 5.2 - en dat was toen zo'n gesukkel. Als ik dat kan vermijden, graag! ;-)

    Iemand die me kan doorverwijzen naar oudere topics of zijn/haar ervaringen wil delen!? Dank bij voorbaat

    Iwan

  • #2
    Re: van LR 5.2 stand alone naar LR 6 of LR CC

    Het gaat vrij eenvoudig, eenmaal je LR6 of CC geïnstalleerd heb zal die je cataloog omzetten naar een nieuwe versie, met behoud van alle bestanden.
    Dat betekent wel dat je die cataloog niet meer in de oude versie kan openen.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: van LR 5.2 stand alone naar LR 6 of LR CC

      Oorspronkelijk geplaatst door Iwan Lewylle Bekijk bericht
      Hallo,

      ik ben door de aankoop van een canon 5Ds 'verplicht' om de overstap naar LR 6 of LR CC te maken (of dit downloaden; DNG converter 9.0)

      Ik gebruik al een tijdje de stand alone 5.2. Wat moet ik verwachten bij de aankoop van LR 6 of LR CC? Worden deze programma's dan naast mijn versie 5.2 actief en moet ik dan alles importeren van mijn eerste versie naar mijn nieuwe? Vind niet meteen een antwoord tussen de vele LR-topics op het net...

      Heb dit ooit eens moeten toepassen - overgang LR 4 versie naar 5.2 - en dat was toen zo'n gesukkel. Als ik dat kan vermijden, graag! ;-)

      Iemand die me kan doorverwijzen naar oudere topics of zijn/haar ervaringen wil delen!? Dank bij voorbaat

      Iwan
      Ook even de prijs,heb zelf onlangs de upgrade gedaan naar LR6 niet de cc.
      De prijs was 75€.
      MVG. Hugo

      Comment

      Working...
      X