Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie sneeuwfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie sneeuwfoto's

    Aangezien ze het komend weekend sneeuw voorspellen, wil ik eens proberen om een paar mooie landschappen vast te leggen.
    Als beginner is de locatie echter de vraag. Kan er iemand tips geven waar het de moeite is om gaan te kijken en waar er nog niet en masse wordt naartoe gegaan vanaf het eerste vlokje?
    Regio Limburg Vlaams Brabant ardennen.
    Bedankt

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  • #2
    Re: Locatie sneeuwfoto's

    Hoge Venen, plaats genoeg, zelfs voor veel volk!

    Comment


    • #3
      Re: Locatie sneeuwfoto's

      Inderdaad, Hoge Venen.
      Op de langlaufpistes is het natuurlijk druk bevolkt, maar eens je wat dieper op de wandelpaden gaat, kom je geen mens meer tegen.

      Comment


      • #4
        Re: Locatie sneeuwfoto's

        Iemand hier die er al vaker gaan wandelen is? Zou morgen wat in de sneeuw willen gaan wandelen, maar ik kom zelden in de Ardennen...
        Plaatsen die zeker te vermijden zijn i.v.m. drukte, plaatsen die aan te raden zijn waar je makkelijk de wagen kwijt kan?
        Tips zijn welkom

        Comment


        • #5
          Re: Locatie sneeuwfoto's

          Signal de botrange. Daar starten veel routes en mooie wandelpaadjes van hout, al zullen die mss onder gesneeuwd zijn.

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: Locatie sneeuwfoto's

            Als je niet vertrouwd bent met de hoge venen zou ik er wegblijven als alles (inclusief de paden) dik ondergesneeuwd is.
            Of je moet op de trajecten van langlaufers blijven.
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment


            • #7
              Re: Locatie sneeuwfoto's

              Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
              Als je niet vertrouwd bent met de hoge venen zou ik er wegblijven als alles (inclusief de paden) dik ondergesneeuwd is.
              Of je moet op de trajecten van langlaufers blijven.
              Op het veen zelf moet je inderdaad niet gaan wandelen, allez op de houten paadjes tussen het veen dan.
              Dat is zoeken om problemen, maar tussen de bossen zie ik toch geen enkel probleem hoor (ja, ook op de wandelpaden dus niet enkel de langlaufpistes)

              Comment


              • #8
                Re: Locatie sneeuwfoto's

                Hou er ook rekening mee dat wegen en parkeerplaatsen altijd sneeuwvrij gemaakt worden op de drukke plaatsen.
                Je kan niet zomaar op een verlaten plek je auto in de berm parkeren, tenzij je een stevige sneeuwruimer bij hebt.
                In het plaatselijke restaurantje is het 'heel' druk, maar tijdens wandelingen lijkt het of je na een paar honderd meter alleen loopt.

                Comment

                Working...
                X