Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Axelle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Axelle

    www.facebook.com/RudyPeirePhotography
    http://www.rudypeire.net

  • #2
    Re: Axelle

    Erg mooi voor mij!
    Last edited by Henk47; 19 december 2016, 10:44.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Axelle

      Verrukkelijk.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Axelle

        en alweer kan ik een door mij geplaatste reactie niet wijzigen ....

        ik had er dit willen bij zetten:
        (klein tipje, er loopt vanaf haar oog een haar naar beneden, ik dacht eerst aan een kras op het negatief -als het een analoge opname zou zijn- maar ik zou het toch weghalen...)
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Axelle

          Mooi

          Aangepast: Ik kan wel aanpassen hoor Henk. Ik denk dat jij op de lijst van gevaarlijke personen staat (Anything you say can be used against you...)
          Last edited by buurmanBert; 18 december 2016, 23:34. Reden: testen

          Comment


          • #6
            Re: Axelle

            Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
            en alweer kan ik een door mij geplaatste reactie niet wijzigen ....

            ...
            Zie jij niet rechtsonder al je (recente) posts deze knop:


            Indien niet, stel ik voor dat je contact opneemt met onze admin zunoel

            @TS (RudyP): je had deze foto tevens ingezonden voor onze maandelijks Challenge. Ik heb -nadat bleek dat je ook op het forum gepost had- je inzending moeten verwijderen, omdat je met deze topic (onder jouw nicknaam) de anonimiteit geschonden hebt. Ik heb je daarover een email gestuurd.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Axelle

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Zie jij niet rechtsonder al je (recente) posts deze knop:


              Indien niet, stel ik voor dat je contact opneemt met onze admin zunoel

              @TS (RudyP): je had deze foto tevens ingezonden voor onze maandelijks Challenge. Ik heb -nadat bleek dat je ook op het forum gepost had- je inzending moeten verwijderen, omdat je met deze topic (onder jouw nicknaam) de anonimiteit geschonden hebt. Ik heb je daarover een email gestuurd.
              Ik had wel de knop -bewerken- maar daarna niet de knop -opslaan-
              Gisteren ben ik overgegaan van Internet Explorer naar Google Chrome omdat ik eveneens problemen had op Facebook, en nu is het kennelijk opgelost, gezien de uitroepteken die ik hierboven bij kon plaatsen.
              Met dank voor de aandacht!!
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: Axelle

                Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                Mooi

                Aangepast: Ik kan wel aanpassen hoor Henk. Ik denk dat jij op de lijst van gevaarlijke personen staat (Anything you say can be used against you...)
                Dank je wel buurman, ik zal dit in de gaten houden want... beter een goede buur, dan een verre vriend... LOL
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: Axelle

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Ik had wel de knop -bewerken- maar daarna niet de knop -opslaan-
                  Gisteren ben ik overgegaan van Internet Explorer naar Google Chrome omdat ik eveneens problemen had op Facebook, en nu is het kennelijk opgelost, gezien de uitroepteken die ik hierboven bij kon plaatsen.
                  Met dank voor de aandacht!!
                  Was toevallig hier... Ben de Challenge Mod en kom zelden aan deze kant van het forum.
                  Maar inderdaad: als je bepaalde functies mist, kan het nooit kwaad een andere browser te proberen.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Axelle

                    Prachtig, dit is een soort belichting waar ik veel van hou. Is het met continu licht?

                    Supermooi
                    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                    Comment


                    • #11
                      Re: Axelle

                      Ik beoefen geen studieopnames en hou er in feite niet zo van maar deze vind ik dan weer knappe fotografie door zijn speciale benadering en sfeer
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Axelle

                        Dit is toch geen studio opname?
                        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                        (BD1383NL)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Axelle

                          Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                          Dit is toch geen studio opname?
                          Moet dat dan.....??

                          Comment


                          • #14
                            Re: Axelle

                            Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                            Dit is toch geen studio opname?
                            Kan toch wel? met een Fresnel lamp? Ik had graag geweten hoe deze foto tot stand is gekomen....
                            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                            Comment


                            • #15
                              Re: Axelle

                              Sorry voor de late reactie. Dit is inderdaad een 'studio'opname (waarbij de studio gewoon een kleine ruimte thuis is...).
                              Belichting is met een kleine Fresnel van Ledgo. Voor de fresnel een stuk hard papier waar kleine reepjes uitgesneden zijn om het effect van 'venetian blinds' te bekomen. Meer heb je soms niet nodig...
                              www.facebook.com/RudyPeirePhotography
                              http://www.rudypeire.net

                              Comment

                              Working...
                              X