Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

One.com Premium website builder.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • One.com Premium website builder.

    Ik ben al jaren klant bij one.com maar nu hebben ze wel de beste farce uitgehaald.
    Om een website van meer dan 5 pagina's te runnen moet je upgraden naar Premium website builder.
    Prijs 6 euro per maand erbij. Ze zijn in de leer geweest bij adobe denk ik .

    Is er een alternatief voor een "easy to use" systeem zoals dat van one.com?
    Wat gebruiken jullie ?


    MVG
    Johan

  • #2
    Re: One.com Premium website builder.

    Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
    Ik ben al jaren klant bij one.com maar nu hebben ze wel de beste farce uitgehaald.
    Om een website van meer dan 5 pagina's te runnen moet je upgraden naar Premium website builder.
    Prijs 6 euro per maand erbij. Ze zijn in de leer geweest bij adobe denk ik .

    Is er een alternatief voor een "easy to use" systeem zoals dat van one.com?
    Wat gebruiken jullie ?
    Wat bedoel je? Is de software om sites te maken beperkt tot 5 pagina's of mag je maar 5 pagina's online zetten ongeacht hoe ze gemaakt zijn?

    Als je een (of meerdere) database(s) kan aanmaken kan je altijd voor één van de gratis CMSen gaan (Wordpress e.d.)

    ... OK, even gaan kijken.. de builder is beperkt dus, ofwel meer betalen of een CMS gebruiken (of zelf code schrijven ).

    Ik zit niet bij one en heb 1 joomla en 2 wordpress sites in gebruik + mijn oude html site.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: One.com Premium website builder.

      Goh ik schrijf mijn websites zelf in de tekst editor. Maar als security expert / software engineer is het wel aan mij toe besteed.
      Waar een wil is, is een weg
      ---------------------------------

      Comment


      • #4
        Re: One.com Premium website builder.

        Op één one.com account draai ik meerdere wordpress of Joomla sites, dit probleem zie ik niet.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: One.com Premium website builder.

          Ik heb het even nagekeken,
          hij bedoeld de software bij one.com waarmee je websites kunt bouwen.
          daar staat nu bij dat als je meer dan 5 pagina's nodig hebt, je de pro versie moet nemen voor 5€37 per maand extra.

          Comment


          • #6
            Re: One.com Premium website builder.

            Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
            Ik heb het even nagekeken,
            hij bedoeld de software bij one.com waarmee je websites kunt bouwen.
            daar staat nu bij dat als je meer dan 5 pagina's nodig hebt, je de pro versie moet nemen voor 5€37 per maand extra.
            Inderdaad dat bedoel ik.
            Ze hebben dat altijd gratis gegeven en nu moet je daarvoor betalen.
            Maal drie websites geeft dat al een aardig bedrag vind ik .

            Johan

            Comment


            • #7
              Re: One.com Premium website builder.

              Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
              Ik heb het even nagekeken,
              hij bedoeld de software bij one.com waarmee je websites kunt bouwen.
              daar staat nu bij dat als je meer dan 5 pagina's nodig hebt, je de pro versie moet nemen voor 5€37 per maand extra.
              Natuurlijk bedoelt hij dat, wat zou hij anders bedoelen. En ik geef gewoon aan dat je met één domein bij one.com nog steeds subdomeinen voor andere websites kan aanmaken (wat hij nu al doet) maar dat Joomla en Wordpress gratis en onbeperkt zijn.
              En zelfs helemaal niet moeilijk.
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: One.com Premium website builder.

                Ik overweeg van te veranderen van systeem maar in mijn huidige website zitten zoveel uren werk dat ik er een beetje tegenop zie van dat nog eens te doen.

                Johan

                Comment


                • #9
                  Re: One.com Premium website builder.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
                  Ik overweeg van te veranderen van systeem maar in mijn huidige website zitten zoveel uren werk dat ik er een beetje tegenop zie van dat nog eens te doen.
                  Je hoeft dat dan ook maar één keer te doen, betalen zal blijvend zijn. Uiteindelijk is het systeem dan je gebruikt bij one ook een soort cms. Wordpress is een van de gemakkelijkste systemen om te gebruiken als je niets wil doen met zelf code schrijven. Bv. Joomla en Drupal zijn wat "moeilijker".
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #10
                    Re: One.com Premium website builder.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
                    Ik overweeg van te veranderen van systeem maar in mijn huidige website zitten zoveel uren werk dat ik er een beetje tegenop zie van dat nog eens te doen.

                    Johan
                    Download de site/webpagina' s en leer HTML. Zodat je op basis van wat je hebt, handmatige de website kan uitbreiden.
                    Demo' s van gratis te gebruiken CMS' en:
                    OpenSourceCMS.com is a central resource for all things related to Open-source CMS and gives you the opportunity to “try out” most of the best Open-source CMS tools in the world without marketing fluff or sales people. Feel free to browse around on the site and try fully configured standard demos of the systems you are […]
                    Waar een wil is, is een weg
                    ---------------------------------

                    Comment


                    • #11
                      Re: One.com Premium website builder.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
                      Download de site/webpagina' s en leer HTML. Zodat je op basis van wat je hebt, handmatige de website kan uitbreiden.
                      Demo' s van gratis te gebruiken CMS' en:
                      http://www.opensourcecms.com/
                      Dat is niet voor iedereen zo simpel,
                      je moet er vooral de tijd voor hebben.

                      Maar voor kleine aanpassingen kan dit een tussenoplossing zijn, zodat Johan G meer tijd heeft om volledig om te schakelen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: One.com Premium website builder.

                        Bij Hostinger.nl heb je ook een website Builder. Geen idee of dat gemakkelijk werkt.
                        Daar kan je gewoon ene gratis site maken maar eindigt wel met naamsite.esy.es

                        Marc
                        Nikon

                        Comment


                        • #13
                          Re: One.com Premium website builder.

                          Ik heb een jaar gratis die premium . Daarna moet ik betalen of omschakelen.
                          Ik heb ondertussen al enkele alternatieven gevonden.
                          Maar wat een werk. Er staan +/_ 1500 foto's op mijn huidige site.

                          Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: One.com Premium website builder.

                            Ik werk al een hele tijd met http://www.wysiwygwebbuilder.com/nl/
                            kost niet veel.. en werkt super. Ik ken NIETS van code schrijven, en toch kan ik mits wat gezond verstand, eigenlijk gelijk wat in elkaar flansen.
                            Het doet me een beetje denken aan iWeb van vroeger op mijn macs, maar dan veeeeel uitgebreider...

                            Comment

                            Working...
                            X