Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkelen in Taiwan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winkelen in Taiwan

    We zijn in Taiwan aangekomen, en natuurlijk heb ik eens de electronica buurt bezocht
    jawade, Als wij maar de prijzen hadden die zijn hebben! (gevonden bij echte Nikon verdelers, geen rariteiten).

    D750 voor €1300
    D500 voor €1460
    Tamron 24-70 voor €700
    Nikon 14-24 voor €1300
    Nikon 200-500 voor €1160
    enz...
    Zou ik een extra bagage kopen en alles meebrengen xD?!

  • #2
    Re: Winkelen in Taiwan

    Oorspronkelijk geplaatst door Timothy91 Bekijk bericht
    We zijn in Taiwan aangekomen, en natuurlijk heb ik eens de electronica buurt bezocht
    jawade, Als wij maar de prijzen hadden die zijn hebben! (gevonden bij echte Nikon verdelers, geen rariteiten).

    D750 voor €1300
    D500 voor €1460
    Tamron 24-70 voor €700
    Nikon 14-24 voor €1300
    Nikon 200-500 voor €1160
    enz...
    Zou ik een extra bagage kopen en alles meebrengen xD?!
    Toen we jaren geleden een tussenstop van 2 dagen hadden in Hong Kong was het ook verleidelijk. Ik ben in een paar winkels binnen geweest maar heb toen niet gekocht. Toen ik bij thuiskomst wat verder ging zoeken naar Nikon in HK kwam ik toch nogal wat bedenkelijke praktijken tegen. In de winkel toestel demonstreren maar bij aankoop werd een "nieuwe doos" meegegeven waar dan dingen ontbraken of namaak in zat. Best is om op voorhand een betrouwbare winkel te vinden zodat je niet toevallig bij de verkeerde terecht komt.

    Als je genoeg tijd hebt zeker de verkoper natrekken op het net en rekening houden met mogelijke garantieproblemen. Er is dan ook nog het (kleine) risico van douanecontrole bij terugkomst. (factuur en doos hou je best apart of bij reispartner).
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Winkelen in Taiwan

      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Toen we jaren geleden een tussenstop van 2 dagen hadden in Hong Kong was het ook verleidelijk. Ik ben in een paar winkels binnen geweest maar heb toen niet gekocht. Toen ik bij thuiskomst wat verder ging zoeken naar Nikon in HK kwam ik toch nogal wat bedenkelijke praktijken tegen. In de winkel toestel demonstreren maar bij aankoop werd een "nieuwe doos" meegegeven waar dan dingen ontbraken of namaak in zat. Best is om op voorhand een betrouwbare winkel te vinden zodat je niet toevallig bij de verkeerde terecht komt.

      Als je genoeg tijd hebt zeker de verkoper natrekken op het net en rekening houden met mogelijke garantieproblemen. Er is dan ook nog het (kleine) risico van douanecontrole bij terugkomst. (factuur en doos hou je best apart of bij reispartner).
      Ik ga niets kopen hoor, maar het is o zo verleidelijk! Ik mocht ook zo uit de doos de lenzen vasthouden en dus al inkijken hoe het er uit zag, en het zag er toch wel echt uit en verzorgt.
      Nuja, ik zal maar sparen voor 2de hands in Europa, zal evenveel kosten, maar van eigen bodem ^^

      Comment


      • #4
        Re: Winkelen in Taiwan

        vaak heb je daar te maken met 'grijze markt', lichte afwijkingen van wat we hier te koop hebben.
        Vind je genoeg over op het net.

        Comment

        Working...
        X