Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

model in spe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • model in spe

    Hallo iedereen,
    gewoon een vraagje, mijn dochter ziet me het laatste jaar nu regelmatig bezig met foto's maken en het bezoeken van deze " lovely " site en nu zou ze ook modelfotografie wel eens willen proberen.
    Daar ik niet de kennis en de apparatuur daarvoor heb wil ik hier eens vragen of er iemand geïnteresseerd is in een modelshoot met haar.


    Hier een fotootje van haar



    Als er iemand geïnteresseerd is stuur me gerust een mailtje

    Wij wonen in Beveren-Waas

    e-mail : alex.de.beleyr@pandora.be
    Canon 300d ; bg-E1 ; kitlens ;canon 100mm 2.0 en 50 mm 1,8 II ; Metz 54 MZ-3

  • #2
    Re: model in spe

    Een dijk van een meid

    Wel eerst duidelijke afspraken maken (op papier) en zie maar dat papa in de geburen is

    Comment


    • #3
      Re: model in spe

      Spijtig dat ikzelf geen kaas gegeten heb van modellenfotografie. Maar ik ben er zeker van dat velen onder invloed van bovenstaande foto staan te trappelen voor een fotoshoot.

      Greetz

      Sam Jae

      Comment


      • #4
        Re: model in spe

        Ik heb een goeie oplossing voor u ( denk ik he !! )
        op Zondag 3 okt houden we nog eens een gratis minimodelledag in de oude fabriek van de Leie ( Ronse ).
        Daar komen verschillende fotografen en modellen bij elkaar.
        Een unieke kans om op een mooie lokatie foto's te trekken ( en te laten trekken ).
        Uw dochter komt van de eerste keer met verschillende fotografen in contact en jij met verschillende modellen ( zo ben je in de buurt van uw dochter ).
        De modellen worden betaald in natura ( foto's of CD-Rom van iedere fotograaf ). tijdens de fotoshoot maken we een beetje gebruik van eern rolpatroon ( om de driekwart uur ) verwisselen we van model/fotograaf om iedereen met iedereen in contact te laten komen.

        Normaal gezien nemen we geen fotografen meer bij omdat we de verhouding model ( 5 )/ fotograaf ( ook 5 ) willen behouden, maar als er een fotograaf met model bijkomt dan is er geen probleem.

        Indien je interesse hebt, aarzel dan niet om mij te mailen ( lieven.vandergheynst@pandora.be ) verwacht niet te snel een antwoord want ik vetrek morgen op verlof, tenzij ze daar al nen pc hebben uitgevonden

        Natuurlijk geld deze uitnodiging ook voor andere DB'ers ( die een model kunnen meebrengen )
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment

        Working...
        X