Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD in de prijzen !!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD in de prijzen !!!!

    Vandaag hebben we de geselecteerde werken opgehangen die op ons IMAGO-HAMME salon ten toon zullen staan. Buiten Digipics357 ken ik natuurlijk niet de echte namen van de BD leden, maar ik kan wel zeggen dat er verschillende foto's hangen die ik hier op BD ook al gezien hebben.

    Proficiat aan Digipics357 de foto van de jonge dame die je ingezonden hebt is klasse , alsook een dikke proficiat aan alle BD mensen die ik niet bij naam ken maar toch bij de geselecteerden zijn . Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de getoonde foto's en dia's heel hoog is.

    Wie meer info over ons salon wenst kan altijd een kijkje nemen op mijn webstek, het zou leuk zijn verschillende van jullie te mogen ontmoeten tijdens het salon.

    Groetjes,
    Rudy
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

  • #2
    Re: BD in de prijzen !!!!

    Proficiat aan Digipics357.

    Dat is echt verdiend. Zijn inzet om het "goed" te doen is bewonderenswaardig.

    En dat "goed" doen is zowel waar voor zijn foto's, de kwaliteitnorm (zijn hoge kwaliteitsnorm !!) als voor de correcte en sociale manier waarop hij met mensen werkt.

    Die mensen zijn zowel zijn modellen als iedereen van ons.......

    En inderdaad : als het DE foto is van "de jonge dame" die we hier gezien hebben. Die foto is pure klasse. Echt verdiend.

    Aan de andere BD' ers die erbij zijn : ook een dikke proficiat.

    Skitch
    Last edited by Skitch; 6 september 2004, 21:31.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: BD in de prijzen !!!!

      Hey, tof zeg !

      En ik wist niet eens dat er hier nog Hammenaars aanwezig waren op BD ...

      Ik kom zeker eens een kijkje nemen een dezer dagen .

      groeten,

      Raf

      Comment

      Working...
      X