Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coolblue en Fuji cashback : ja of nee?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Coolblue en Fuji cashback : ja of nee?

    Op de site van Coolblue staan heel wat Fuji objectieven vermeld met een cashback, maar op de site van Fujifilm staat Coolblue niet vermeld als een officiele verdeler. Hoe zit dit nu? Is de cashback OOK geldig voor aankopen gedaan bij Coolblue?
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

  • #2
    Re: Coolblue en Fuji cashback : ja of nee?

    Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
    maar op de site van Fujifilm staat Coolblue niet vermeld als een officiele verdeler
    Op de site van Fuij staat:
    Koop binnen de actieperiode een in aanmerking komend product bij een deelnemende verdeler.

    Op de site van Fuij staat ook:
    Coolblue Weena 664, 3012 CN Rotterdam http://camerashop.nl
    Op de pagina: https://fuji-promotions.com/nl/nl/pa...ying-retailers

    Dus ze doen mee.
    Waar een wil is, is een weg
    ---------------------------------

    Comment


    • #3
      Re: Coolblue en Fuji cashback : ja of nee?

      Nederland ja, maar als je zoekt bij de Belgische retailers dan vind ik ze niet terug.
      Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

      Comment


      • #4
        Re: Coolblue en Fuji cashback : ja of nee?

        Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
        Nederland ja, maar als je zoekt bij de Belgische retailers dan vind ik ze niet terug.
        Zover ik weet is Coolblue een NL webwinkel die in of in de buurt van Tilburg zijn distributie/zend afdeling heeft. Dus je zult dan weer te maken hebben met NL garantie voorwaarden. Die waren ongunstiger voor zover ik weet.

        Dit vond ik op de Belgische promotie pagina
        Aankopen moeten worden gedaan bij erkende retailers. Een lijst met deelnemende retailers is te vinden op de pagina “Deelnemende retailers” op deze website. Deze promotie is bestemd voor inwoners van Belgie. Claims voor producten die niet uit Nederland blijken te komen worden afgewezen.
        Dus ze mogen vanuit NL komen zover ik het begrijp, dus ook van de deelnemende Coolblue.

        Anders een vriendelijk mailtje sturen naar: support@fuji-promotions.com
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment


        • #5
          Re: Coolblue en Fuji cashback : ja of nee?

          Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
          Op de site van Coolblue staan heel wat Fuji objectieven vermeld met een cashback, maar op de site van Fujifilm staat Coolblue niet vermeld als een officiele verdeler. Hoe zit dit nu? Is de cashback OOK geldig voor aankopen gedaan bij Coolblue?
          Voorzichtig mee zijn, cashback is land-gebonden, ben er zo eentje mislopen.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Coolblue en Fuji cashback : ja of nee?

            Heb zo mijn cashback van Canon toch gekregen. In Nederland gekocht en cashback in België aangevraagd en gekregen. Wel eerst een mailtje naar Canon België gedaan. Dus mail eerst eens naar Fuji België en vraag het gewoon.

            Comment

            Working...
            X