Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frozen lips...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Frozen lips...


    .
    Cambo 5x7, Hermagis Petzval F3.5 180mm, Multigrade Paper
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Frozen lips...

    Mooi,

    Spijtig dat het eerste oog uit focus is, dat maakt de foto een beetje bevreemdend aan.
    gegeven dat het een Petzval besef ik ook dat dit niet eenvouding.

    mvg,
    Steven
    "You never fail because you made a mistake
    You only win because you try"
    - Marcus Hilton (bekend danser)
    FLICKR

    Comment


    • #3
      Re: Frozen lips...

      Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk bericht
      Mooi,

      Spijtig dat het eerste oog uit focus is, dat maakt de foto een beetje bevreemdend aan.
      gegeven dat het een Petzval besef ik ook dat dit niet eenvouding.

      mvg,
      Steven
      Vermits de titel ergens anders op wijst..... ik had makkelijk enkele stops kunnen dimmen
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Frozen lips...

        't is net een etalagepop vind ik - koel en afstandelijk - en zonder emotie in de ogen
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Frozen lips...

          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          't is net een etalagepop vind ik - koel en afstandelijk - en zonder emotie in de ogen
          Peter
          Ik zal het haar zeggen. Ik verwacht geen antwoord LOL
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Frozen lips...

            Naar de titel is het accent wel duidelijk en mooi in de aandacht gebracht. Het andere oog had wel een beetje meer zichtbaar mogen zijn omdat je dan beter tegen de persoon aankijkt ook al is het een (etalage)pop.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Frozen lips...

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Naar de titel is het accent wel duidelijk en mooi in de aandacht gebracht. Het andere oog had wel een beetje meer zichtbaar mogen zijn omdat je dan beter tegen de persoon aankijkt ook al is het een (etalage)pop.
              Jij denkt dat we te maken hebben met een etalagepop. Zozo. Als ze dát maar niet hoort....
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: Frozen lips...

                Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                Jij denkt dat we te maken hebben met een etalagepop. Zozo. Als ze dát maar niet hoort....
                lekker bevreemdend maar ze doet mij toch ook héél sterk etalagepop-denken....maar ja er zijn modellen die als een etalagepop kunnen posseren ;-)

                grtz

                Nathan
                www.lensculture.com/nathan-verstraete

                Comment

                Working...
                X