Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10 en 11 december 2016 - Lowland photos fair - Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 10 en 11 december 2016 - Lowland photos fair - Antwerpen

    LOWLAND PHOTO FAIR - TOEGANG SLECHTS 2 EURO!



    In het weekend van 10 en 11 december, tijdens het Lowland Photo Festival 2016 in Kinepolis Antwerpen, kan je een bezoek brengen aan de grote Lowland Photo Fair, de grootste natuurfotografiebeurs van de Lage Landen. Je vindt er werkelijk alle fotografiemerken, maar ook alle aanbieders van natuur(foto)reizen, verhuurders van fotohutten, verkopers van drijvende schuilhutten, etc. Vind je het niet op de Lowland Photo Fair, dan bestaat het gewoon niet! Op de stand van Milo-profi fotografie exposeert Henri Van Vliet de tentoonstelling van eigen werk die hij vorig jaar won als Lowland Photographer of the Year 2015. De beurs is beide dagen open van 9u tot 18u. De toegang bedraagt slechts 2 euro!

    In de gangen en de onthaalruimte van het Kinepolis Event Center kan je ook kuieren langs betoverend mooie exposities, met onder meer 120 beelden van BVNF (Bond voor Verantwoorde Natuurfotografie) en de 55 finalisten van de Lowland Photo Contest 2016. Een lust voor het oog!

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

  • #2
    Re: 10/12 en 11/12 Lowland photos fair ook voor niet natuurfotografen.

    staat in de agenda.
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

    Comment


    • #3
      Re: 10/12 en 11/12 Lowland photos fair ook voor niet natuurfotografen.

      Goeiedag.

      Ben er twee volle dagen geweest en vond het fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar. Kwaliteitsbeelden, geprojecteerd op een groot scherm is iets waar ik kan smaken. Ook de uitleg, de making of de beelden en het technische aspect ervan interesseren me.

      Het is wel een discipline die ikzelf niet ga doen, het vergt onder andere enorm veel tijd en geduld. Vooral de tijd ontbreekt me, het geduld zou tot op zekere hoogte nog lukken.

      Volgende editie is opnieuw in december in dezelfde zaal. Ik heb het al in mijn agenda gezet.

      M V G

      Eugène.
      BD1766BE

      Comment

      Working...
      X