Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transcontinenta

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Transcontinenta

    Misschien toch even leuk om dit even te melden:
    enkele weken geleden constateerde ik dat een ring aan mijn statief, een cullman magnesit 525M, stuk was. Ik heb op internet gezocht naar de invoerder van deze statieven.
    Na contact met hen te hebben opgenomen, gaan ze me die ring opsturen ... gratis.

  • #2
    Re: Transcontinenta

    Het moet gelukkig niet altijd problemen zijn die hier aan bod komen ;-)

    Comment


    • #3
      Re: Transcontinenta

      Dat is mooi meegenomen. Van echte service gesproken Je hoort dat niet veel meer.

      Comment


      • #4
        Re: Transcontinenta

        Het is goed om ook positieve zaken te vermelden.
        Ik had kort geleden ook een garantiegeval dat naar tevredenheid werd afgehandeld.
        Daar ging het niet om Transcontinenta maar om de Benelux importeur van de Serui balhoofden.
        Mijn ruim vier jaar oude Serui balhoofd K30 liep vast maar omdat er zes jaar garantie opzit bracht ik hem terug naar de winkel voor reparatie.
        Na circa twee weken kreeg ik van de importeur een gloednieuw exemplaar: repareren van de oude was blijkbaar geen optie meer. Dit toont aan dat het niet overal garantie tot aan de voordeur is.

        Comment


        • #5
          Re: Transcontinenta

          Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
          Het is goed om ook positieve zaken te vermelden.
          Ik had kort geleden ook een garantiegeval dat naar tevredenheid werd afgehandeld.
          Daar ging het niet om Transcontinenta maar om de Benelux importeur van de Serui balhoofden.
          Mijn ruim vier jaar oude Serui balhoofd K30 liep vast maar omdat er zes jaar garantie opzit bracht ik hem terug naar de winkel voor reparatie.
          Na circa twee weken kreeg ik van de importeur een gloednieuw exemplaar: repareren van de oude was blijkbaar geen optie meer. Dit toont aan dat het niet overal garantie tot aan de voordeur is.
          Dan heb ik nog meer geluk gehad: ze hebben me niet gevraagd naar een garantiebewijs. Gewoon onmiddellijk gezegd dat ze het gingen bestellen.


          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

          Comment

          Working...
          X