Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteit drukker = GEVONDEN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kwaliteit drukker = GEVONDEN

    Dag iedereen , ik ben op zoek naar een drukker die kwaliteit drukwerk kan leveren voor promo materiaal (folders , postkaarten etc...). Onlangs bij vistaprint A5-folders besteld maar de kwaliteit was te slecht voor op te sturen.
    Ik hoor het graag van jullie ! (ik ben van regio Hasselt)

    Groeten , Patrick
    Last edited by patevi; 15 november 2016, 15:21.

  • #2
    Re: Kwaliteit drukker voor promo materiaal

    www.zwartopwit.be
    Ik heb hier een kleine 5 jaar geleden mijn zelf ontworpen uitnodigingen en bedankkaartjes voor mijn huwelijk besteld. De kwaliteit was onberispelijk en ik vond de prijzen toen behoorlijk meevallen. We waren er in ieder geval zeer tevreden van.
    Ze hebben vanalles, van affiches tot zelfklevers. Ze werken met servicepunten in heel Vlaanderen, normaal gezien ook in Hasselt.
    Rozemarijn

    Nikon D5300 + Sigma AF 18-300MM F/3.5-6.3 + Sigma 18-35mm F/1.8 + Tokina 11-16mm F/2.8

    Comment


    • #3
      Re: Kwaliteit drukker voor promo materiaal

      Voor al u professioneel drukwerk van folders over foto's tot poster, banners enz kan ik je Axis in Leuven aanraden.
      Je kunt er ook je foto's laten afmaken.
      Ik heb er ooit een foto laten afprinten op 2,5 meter.


      http://www.axis-imaging.be/
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: Kwaliteit drukker voor promo materiaal

        Kijk even naar de site van Cewe. Ofwel een plaatselijke drukker


        Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: Kwaliteit drukker voor promo materiaal

          Bedankt iedereen voor de tips... Ik ga eerdaags eens langs bij zwartopwit in Hasselt.

          gr , Patrick

          Comment


          • #6
            Re: Kwaliteit drukker voor promo materiaal

            Heb de stalen aangevraagd bij zwart op wit en er zit heel mooi papier bij.
            Nu wil ik kaartjes laten bedrukken waar foto's op staan. Het is wel de bedoeling dat de foto's nog scherp zijn.
            Iemand daar al kaartjes laten drukken met foto's op.
            Normaal laat ik ze ergens anders drukken die heel goed zijn van kwaliteit maar die bieden geen bedrukkingen aan met spot-uv.

            Comment


            • #7
              Re: Kwaliteit drukker voor promo materiaal

              Als ik het me goed herinner waren onze uitnodigingen op de LUX Velvet, en onze bedankkaartjes de Postcard Velvet. Ze hadden beiden in ieder geval een fluweelachtig uitzicht. Op de uitnodigingen stonden geen foto's, maar de tekeningen en de tekst (fijn en krullerig) waren haarscherp. De bedankkaartjes waren wel met foto's, en die waren ook super scherp. Ik denk dat de grootste beperking de scherpte van de foto zelf gaat zijn voor kaartjes.
              Rozemarijn

              Nikon D5300 + Sigma AF 18-300MM F/3.5-6.3 + Sigma 18-35mm F/1.8 + Tokina 11-16mm F/2.8

              Comment

              Working...
              X