Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar lopen de mooiste fotografietentoonstellingen momenteel (rondom België?)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar lopen de mooiste fotografietentoonstellingen momenteel (rondom België?)

    Ik heb volgende week wat tijd en zou van de gelegenheid gebruik maken om enkele fotografietentoonstellingen te bezoeken. Zijn er steden die aan te raden zijn hiervoor? Een lijst van lopende tentoonstellingen zou ook interessant zijn. Ik ben vooral geïnteresseerd in de grootmeesters. Dat mag gerust ook in Nederland, Frankrijk of Duitsland zijn. Dan koppel ik het wel aan een bezoek aan de stad.
    http://kasper.photography & Flickr

  • #2
    Re: Waar lopen de mooiste fotografietentoonstellingen momenteel (rondom België?)

    Fomu Antwerpen, altijd boeiend en als je even googelt zul je nog wel enkele galerijen vinden die fotografie exposeren.
    Charleroi fotomuseum
    In Nederland heb je en fotografiemuseum zowel in Amsterdam als in Rotterdam. Je week zit hiermee mooi gevuld als je het mij vraagt
    Parijs heeft ook enkele mooie musea gewijd aan de fotografie.
    In het groot hertogdom is er een kasteel waar de expositie van vorige eeuw 'de familie of man" als vaste collectie hangt

    verder misschien even googlen, ga je nog veel meer vinden.

    Het hoeven niet enkel de grootmeesters te zijn hé.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Waar lopen de mooiste fotografietentoonstellingen momenteel (rondom België?)

      Deze expositie is de moeite waard om eens te bezoeken in Monschau : http://www.kuk-monschau.de/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=232:b erenice-abbott-topographies-1610-20122016&catid=57:veranstaltungen-2016&Itemid=62
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: Waar lopen de mooiste fotografietentoonstellingen momenteel (rondom België?)

        Op dit moment: Paris Photo.



        De prive collectie van Elton John:
        London/tate

        Tate Modern's exhibition The Radical Eye: Modernist Photography from the Sir Elton John Collection will include works from one of the world’s greatest private collections of photography and will present a selection of modernist images from 1920-50


        N
        Last edited by Nerdifant; 10 november 2016, 08:12.
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

        Comment


        • #5
          Re: Waar lopen de mooiste fotografietentoonstellingen momenteel (rondom België?)

          Iets dichter in de buurt : de Wildlife photographer of the year in Brugge was ook wel de moeite.
          wildlife/

          Comment


          • #6
            Re: Waar lopen de mooiste fotografietentoonstellingen momenteel (rondom België?)

            Saul Leiter in het FOMU in Antwerpen blies me van mijn sokken.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment

            Working...
            X