Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'Ik kan vliegen' zong Bart Peeters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] 'Ik kan vliegen' zong Bart Peeters

    Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

  • #2
    Re: 'Ik kan vliegen' zong Bart Peeters

    Tof beeld en spijtig dat er zoveel ruis inzit - heb je donkere delen opgelicht ?
    Ipv matrixmeting had je beter spotmeting toegepast op het gezicht van Bart
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: 'Ik kan vliegen' zong Bart Peeters

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Tof beeld en spijtig dat er zoveel ruis inzit - heb je donkere delen opgelicht ?
      Ipv matrixmeting had je beter spotmeting toegepast op het gezicht van Bart
      Peter
      Had enkel harde volgspot op hem, vandaar het verschil tussen gezicht en de rest. In CameraRAW zijn de donkere delen helder gemaakt.
      Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

      Comment


      • #4
        Re: 'Ik kan vliegen' zong Bart Peeters

        Het ophelderen van de donkere delen in je opname (een jpg ?) zorgt voor ruis in je beeld - dat kan je beter niet doen.
        Bij het fotograferen moet je uw belichting instellen op spot in zulke omstandigheden
        Jij hebt matrix toegepast.
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: 'Ik kan vliegen' zong Bart Peeters

          Komt uit RAW beeld. Was met 2e toestel genomen met daarop breedhoek. Die staat altijd op meervlaksmeting. Had geen tijd om in te stellen. 't Was beeld nemen of niet, en dan is de keuze snel gemaakt. Ik heb ze opgehelderd om dat zo het beeld beter tot zijn recht komt. Zijn linkerhand (rechts op foto) was anders wel heel zwart.
          Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

          Comment


          • #6
            Re: 'Ik kan vliegen' zong Bart Peeters

            En vliegen deed hij , heb het hem ook nog zien doen. Leuke foto
            Greetz
            Dirk
            Always happy to learn !

            Comment


            • #7
              Re: 'Ik kan vliegen' zong Bart Peeters

              Ik vind de bewerking niet zo geslaagd, als er enkel een volg spot was is het toch niet erg dat er donkere delen zijn. Volgens mij gaat dat ook meer sfeer in het beeld zitten en de ruis zou ook minder duidelijk zijn.

              Comment

              Working...
              X