Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katrien1957 wint de BD-Challenge van oktober 2016, thema: Herfst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katrien1957 wint de BD-Challenge van oktober 2016, thema: Herfst

    Voor de derde maal dit jaar wint Katrien1957 een BD-Challenge: na die van maart (verticale lijnen) en mei (groen), wint zij met een prachtige closeup van een tamme kastanje de Herfst-Challenge, waarvoor mijn gelukwensen! Je krijgt een CeWe waardebon van €30,-
    Op de tweede plaats vinden we FrankeeG, met de eerste van vele paddestoelen in deze challenge (titel: Bospret); de toegevoegde waarde hiervan is de tor die de paddestoel aan het beklimmen is. En op de derde plaats eindigt filipo (da's lang geleden!), eveneens met een originele opname van tamme kastanjes, maar ditmaal in de kapperstoel.
    Zoals gezegd nogal wat paddestoelen deze maand, maar daarnaast ook mooi foto's van stilstaande waters, dode bladeren, de kleurenpracht van de herfst, een ware herfstfee, enz.
    Mijn gelukwensen gaan daarom niet alleen naar de winnaar en de top drie, maar naar alle 55 deelnemers!

    Voor november is het thema "vergankelijk" gekozen. Dus meteen aan de slag, zou ik zeggen!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van oktober 2016, thema: Herfst

    Van harte gefeliciteerd Katrien, en uiteraard ook alle overige deelnemers.

    Mvg Yves.
    What you see is what you get

    Comment


    • #3
      Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van oktober 2016, thema: Herfst

      Proficiat Katrien, jouw beeld, dat van FrankieG en de zachte paddo's van tantine zaten in mijn top-3
      Proficiat aan de vele deelnemers ik herken een paar namen die een tijdje niet meer in de challenge te bespeuren waren, tof !
      Ik hoop dat er volgende maand weer zoveel inzendingen mogen binnenstromen.
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van oktober 2016, thema: Herfst

        Gefeliciteerd Katrien met je winnende foto
        Blij met mijn derde plaats. Bedankt voor de stemmen.

        @LesC : was idd al een hele tijd geleden dat ik deelnam...
        maar mijn eerste liefde vergeet ik nooit
        Dus af en toe kom ik wel eens piepen...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van oktober 2016, thema: Herfst

          Dikke proficiat Katrien! Ook proficiat aan alle andere deelnemers!

          @ Frakske, bedankt voor je compliment!
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

          Comment


          • #6
            Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van oktober 2016, thema: Herfst

            Een dikke proficiat voor alle deelnemers .

            Comment


            • #7
              Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van oktober 2016, thema: Herfst

              ook van mij een dikke proficiat Katrien,
              @ Filipo, leuk om nog eens een inzending van jou te zien, was al een tijdje geleden, waar is de tijd van toen naartoe, proficiat

              groeten St@mpers

              Comment


              • #8
                Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van oktober 2016, thema: Herfst

                dikke proficiat voor alle winnaars
                mvg

                Comment


                • #9
                  Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van oktober 2016, thema: Herfst

                  Gefeliciteerd Katrien met je winnende foto
                  Ook proficiat aan FrankeeG en Filipo
                  Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van oktober 2016, thema: Herfst

                    Iedereen bedankt voor de gelukwensen!
                    Ook tevens een dikke proficiat aan al de andere deelnemers!

                    Groetjes Katrien
                    Groetjes Katrien
                    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                    Comment


                    • #11
                      Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van oktober 2016, thema: Herfst

                      Katrien1957 wint niet alleen de oktober-Challenge; haar foto werd tevens geselecteerd voor de Hall of Fame van week 44. Dus ook daarvoor mijn hartelijke gelukwensen!
                      In dit afgesloten forumonderdeel worden wekelijks enkele van de betere fotos onder de aandacht geplaatst. Reacties kunnen enkel in het originele topic geplaatst worden.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van oktober 2016, thema: Herfst

                        Dikke proficiat met je HOF! Verdiend!
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment

                        Working...
                        X