Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotosite zonder account te moeten aanmaken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotosite zonder account te moeten aanmaken

    Ik fotografeer regelmatig activiteiten in mijn woonplaats. Gewoon omdat ik graag fotografeer. Nu krijg ik regelmatig van mensen die aanwezig zijn of ze ergens deze foto's kunnen bekijken. Dus hierover mijn vraag. Iemand ervaring met zo iets ? Ik zelf heb wel een fotoblog en website,doch hierop plaats ik maar enkele van deze beelden. Vb. een Flickr, Gmail of ... account, doch de meeste van de vragers willen voor een 1 malig bezoek geen account aanmaken.
    Dus ben op zoek naar iets waar iedereen de beelden kan bekijken zonder een account aan te maken en uiteraard voor gratis

    Reeds bedankt voor tips.

    Rudike

  • #2
    Re: Fotosite zonder account te moeten aanmaken

    Oorspronkelijk geplaatst door Rudike Bekijk bericht
    Ik fotografeer regelmatig activiteiten in mijn woonplaats. Gewoon omdat ik graag fotografeer. Nu krijg ik regelmatig van mensen die aanwezig zijn of ze ergens deze foto's kunnen bekijken. Dus hierover mijn vraag. Iemand ervaring met zo iets ? Ik zelf heb wel een fotoblog en website,doch hierop plaats ik maar enkele van deze beelden. Vb. een Flickr, Gmail of ... account, doch de meeste van de vragers willen voor een 1 malig bezoek geen account aanmaken.
    Dus ben op zoek naar iets waar iedereen de beelden kan bekijken zonder een account aan te maken en uiteraard voor gratis

    Reeds bedankt voor tips.

    Rudike
    voor de foto's te kunnen zien op flickr heeft men geen account nodig, enkel degene die ze wil plaatsen (duh) heeft er een nodig.

    Comment


    • #3
      Re: Fotosite zonder account te moeten aanmaken

      Ok dit wist ik niet reeds bedankt voor een antwoordje. Doch wacht nog even af

      Comment


      • #4
        Re: Fotosite zonder account te moeten aanmaken

        Dropbox moet ook wel lukken, al moet je ze dan uitnodigen via een link (maar die link kan je doorgeven normaal).

        Comment

        Working...
        X