Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen om thumbnails weer te geven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • problemen om thumbnails weer te geven

    Hallo, ik ben de dochter van April en de webmaster van haar site.
    Gisteren ben ik begonnen aan een update van de site, maar ik heb een probleem: de thumbnails die als link dienen worden niet weergegeven. Je ziet allemaal rode kruisjes. Als je op de rode kruisjes klikt krijg je wel de originele foto. Het vreemde is dat voor de update alles wel werkte. Ik ben nochtans op dezelfde manier te werk gegaan.
    Dit is het adres van de site: http://users.pandora.be/zid
    De site is gemaakt in Frontpage.
    Ziet iemand waar ik een fout heb gemaakt?
    Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het heeft niet geholpen.

  • #2
    Re: problemen om thumbnails weer te geven

    Als je foto's of thumbnails als een Kruisje worden weergegeven dan wil dit zeggen dat de link naar deze files verkeerd is.
    Wat dikwijls fout gaat bij zulke zaken is dat er hoofletters en kleine letters gebruikt worden.Links ziujn daar gevoelig aan.
    Als je forto dus foto.jpg noemt en je zet je link naar foto.JPG gaat het niet werken.Alles moet dus hetzelfde staan.
    ALs je je foto's wel degelijk op de juiste plaats hebt gezet dan zou het zeker moeten werken.Wat ik ook zeker zou vermijden is namen met spacies, comma's enz gebruiken.Jouw werk directorie noemt bvb geuploadefoto's.Het kan zijn dat dit werkt maar volgens mij kan je hier zeker problemen mee krijgen

    Groeten
    Canon EOS 400D -Grip - Sigma 10-20mm, Canon 70-200mm L F4 IS, Sigma 150mm f2.8 1:1 Macro, Tamron 18-250mm, kenko 1.4x DG, Tokina 80-400mm, speedlight 430EX

    Comment

    Working...
    X