Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek inbinden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boek inbinden

    Ben op het web aan het zoeken geweest naar een firma of een hobbyist die boeken kwalitatief hoogstaand kan inbinden.
    Ik zou zelf de foto's willen afdrukken (inderdaad op een groot blad, wegens het nodige vouwen achtteraf), en dan laten inbinden.

    Je vind uiteraard heel veel drukkerijen die zelf printen en dan inbinden, maar ik zou het printen dus zelf willen doen en onder controle houden. En dan moet ik toegeven dat ik niet zo direct iemand vind.


    Ideekes ?
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Boek inbinden

    Heb ooit, bij het bezoeken van het begijnhof in Diest, een binderij gezien. Weet niet of die daar nu nog is?
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Boek inbinden

      aha. !
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Boek inbinden

        Contacteer eens een paar boekbinderclubs. Je zal er wel vinden in je buurt.
        Voor een redelijk bedrag vind je daar wel een gepensioneerde die dat kan. Of die tijd heeft zal je moeten vragen.
        Een kleine drukkerij wil en kan dit misschien ook doen.

        Comment


        • #5
          Re: Boek inbinden

          Geen idee waar je ergens bent maar als ik op google zoek is de 2de onder de kaart (de eerste is industrieel) http://www.boekbinderij.be/atelier.htm, daar staat dat ze voor fotografen werken. Deze (de laatste op het eerste google blad) http://dirkseynhaeve.be/photos/index.html heeft een tab "fotografie". En dan heb ik enkel er de 2 meest belovende uitgehaald. Zo moeilijk zal het dus niet zijn om iets dat in jouw buurt ligt te vinden.

          Oh ja, ik heb niets met die personen te maken, geen klant of zo, enkel hun website via google gevonden en bekeken.

          Comment


          • #6
            Re: Boek inbinden

            Ik heb ooit een uitzending in de reeks Ambachters gezien op Dobbit TV waarbij deze mevrouw toch toonde één en ander te kunnen.
            En Frasnes-lez-Anvaing is nu ook het einde van de wereld niet.



            Alle filmpjes zijn op Youtube te zien, en misschien ook wel op de website van Dobbit, dat heb ik niet gecontroleerd.

            Comment


            • #7
              Re: Boek inbinden

              wel, wel, hakendover is hier vlakbij, had die gewoonweg niet gezien. blijkbaar niet de goede zoektermen gebruikt. tss... zal er eens langs moeten gaan.

              interessante ideekes, dank je wel allemaal.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment

              Working...
              X