Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tweedehandszaak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tweedehandszaak

    Waar kan ik terecht voor tweedehands fotomateriaal (lenzen)? Liefst zo een zaak waar genoeg staat/ligt om 2 dagen in rond te lopen voor je alles gezien hebt

    Merci!
    NaXX

  • #2
    Re: tweedehandszaak

    Zie, hier eens in het centrum van Antwerpen.
    Ze hebben meer binnen dan wat gewoonlijk op hun websiite staat.

    Nikon body's plus wat Nikkor glas.
    Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

    Comment


    • #3
      Re: tweedehandszaak

      Ziet er al goed uit! Zal ik morgen eens even opbellen. Bedankt!

      Heeft er nog iemand interessante adressen?
      NaXX

      Comment


      • #4
        Re: tweedehandszaak

        IK ben deze namiddag langs fotocentrum langs geweest en dat is toch wel een aanrader hoor. Heel vriendelijke meneer, hij neemt zijn tijd en is helemaal niet opdringerig. Mooie verzameling lenzen (en camera's) ook daar. Enfin, bedankt voor de tip!
        NaXX

        Comment


        • #5
          Re: tweedehandszaak

          In Nederland, Capelle ad Yssel (ten oosten van Rotterdam) Kamera Express

          rob
          http:/home.planet.nl/~knegt221

          Comment


          • #6
            Re: tweedehandszaak

            Oorspronkelijk geplaatst door naxx
            IK ben deze namiddag langs fotocentrum langs geweest en dat is toch wel een aanrader hoor. Heel vriendelijke meneer, hij neemt zijn tijd en is helemaal niet opdringerig. Mooie verzameling lenzen (en camera's) ook daar. Enfin, bedankt voor de tip!
            Wat meer is: ik kocht er een paar maand geleden een sigma zoom die acheteraf enkel op de grootste opening bleek te werken. Zij kon wel gerechipt worden maar dat zou bijna de helft van de prijs van de lens kosten , dat zag hij niet direct zitten maar hij betaalde zonder enige discusie de volle pot terug.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment

            Working...
            X