Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoboeken van Trierenberg en Best Top Photographer zijn terug beschikbaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoboeken van Trierenberg en Best Top Photographer zijn terug beschikbaar

    De nieuwe fotoboeken van Best Top Photographer (http://besttopphotographer.com/) en van Trierenberg Super Circuit (http://www.supercircuit.at/Home) zijn beschikbaar.

    Toegegeven :
    1. De boeken zijn niet goedkoop
    2. Best top photographer ken ik niet, maar ik volg wel een Amerikaanse fotograaf wiens werken hierin gepubliceerd worden.
    3. Vorig jaar was ik wel onder de indruk van het fotoboek van Trierenberg.

    The book of fame reinvented, maar dan op mondiale basis, iets dikker (bpp 814 foto's op 512 paginas, trierenberg 2000 foto's op 500 pagina's) en duurder.[emoji6]

    Ik kijk met belangstelling naar mijn brievenbus (waar ze natuurlijk niet ingeraken[emoji6])

    Vriendelijke groeten

    Peter


    Sent from my iPad using Tapatalk

  • #2
    Re: Fotoboeken van Trierenberg en Best Top Photographer zijn terug beschikbaar

    Ik ben eens op die site van Trierenberg gaan kijken.
    Zijn die boeken echt zo goed afgewerkt als ze beweren?
    Ik ben dan geinteresseerd.

    Comment


    • #3
      Re: Fotoboeken van Trierenberg en Best Top Photographer zijn terug beschikbaar

      Ik heb er hier een liggen van vorig jaar. Je kan eens komen kijken, maar daarvoor moet je wel naar noord-brussel.


      Sent from my iPad using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Fotoboeken van Trierenberg en Best Top Photographer zijn terug beschikbaar

        Vandaag de Best Top Photographers ontvangen (kwam uit Nederland, dus de levertijd viel mee). Een kanjer van 28x32x4,5 en 519 pagina's. Een Belgische fotograaf : Evi Verstraeten met 15 dierenfoto's.
        Wel een voor de BOF-kopers een gekend fenomeen: om de 2 à 4 pagina's zijn er aan de onderkant witte puntjes.

        Peter


        Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Fotoboeken van Trierenberg en Best Top Photographer zijn terug beschikbaar

          Vandaag het Trierenberg-boek gaan afhalen in het postkantoor.
          gelauwerde Belgen:
          Daniel Kyndt met ""strijd om de vis" bronzen medaille VöAV salon 2
          Monochrome prints general:
          Goud Xavier van de Meersche
          Zilver Marc Apers

          People and pets
          Goud Julia Levkova

          Zelfportret
          Goud Oleksandra Oleksiichuk

          Andere Belgische werk
          Jos Cuppens, Chris Discart, Tejo Coen, Jef Lemmens, Jozef de Fraine, Livinus Bleyen, Robert de Groof, Wim Denys, Jan de Raedemaecker, Bjorn Plovie, Diederik van Rompaey, Liz Couvreur, Els Keurlinckx, Marc van Deun, Carlo Joseph, Gerard Verbecelte, Marie-Claire Dylst,Rene Van Echelpoel.

          Mooi afgewerkt boek (30x22x4) - prachtige foto's - maar wel soms tot 9 foto's op één pagina. De pagina's zijn kleiner dan btp.
          Geen vlekjes want de achtergrond is wit.

          Waar Best top Photographer meerdere foto's bevat van dezelfde fotograaf, heeft Trierenberg een rubricering per thema na beoordeling door een jury.

          Al bij al zijn deze boeken (vooral Trierenberg) hun prijs waard, al was het maar om ideëen op te doen.Voor volgend jaar hou ik het bij de Trierenberg.

          Vriendelijke groeten.

          Peter


          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
          Last edited by Heembeek; 1 oktober 2016, 11:08.

          Comment

          Working...
          X