Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 10 Power Eye autofocus SLR uit 1990

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 10 Power Eye autofocus SLR uit 1990

    We hebben thuis een oud fototoestel liggen die we zouden willen verkopen.

    Alleen weet ik niet wat deze waard is.

    Het betreft een Canon EOS 10 Power Eye autofocus SLR uit 1990 waarbij de volgende zaken aanwezig zijn::
    - Remote control bakje
    - Barcodelezer bakje
    - UV lens filter
    - Extra lens 75-300mm
    - Extra flits speedlite 430EZ
    - Beschermhoes voor speedlite
    - Opbergzak fototoestel

    Boekje van de EOS zit er ook nog bij alsook die van
    - de remote control
    - speedlite flitser
    - streepjescode boekje

    Nu zou ik graag weten of iemand hier iets kent van dit type toestel en de waarde ervan weet?

    Mijn excuses als het topic niet juist staat.

  • #2
    Re: Canon EOS 10 Power Eye autofocus SLR uit 1990

    Geen idee, maar ik heb me laten vertellen dat enkel dat streepjecodeboek al gezocht is omdat die meestal verloren gaan. Maar veel hangt af van de staat van het materiaal. Zoek eens op ebay in de afgelopen veilingen.

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 10 Power Eye autofocus SLR uit 1990

      Wel om u een idee te geven, ik heb hier een heel mooie professioneel EOS 1N die nog uitstekend werkt en niemand die geïnteresseerd is.
      Eigenlijk onbegrijpelijk voor de snelste SLR ooit.
      Misschien dat u nog iets kunt krijgen voor die lens maar ik vrees het.
      Analoog materiaal raak je moeilijk kwijt omdat er zo weinig geïnteresseerden zijn overgebleven.
      Met fotoboeken is dat ook zo, heb hier LR3 en LR4 van Piet van Den Einde, zelfs gratis raak ik ze niet kwijt.
      Tegenwoordig wil men enkel nog het nieuwste van het nieuwe, kijk maar hoeveel Fujifilm X-T1 er opeens te koop staan nu de X-T2 eraan komt.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment

      Working...
      X