Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft ervaring met MD Computers Blaasveld?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft ervaring met MD Computers Blaasveld?

    Wie heeft ervaring met de onderstaande verkoper??

    MD Computers
    Kasteelstraat 69
    2830 Blaasveld


    Thanks,

    Lucas

    Topic titel onduidelijk (aangepast) en verplaatst naar algemeen. j@n, moderator
    Last edited by j@n; 3 september 2004, 10:56.
    Canon EOS 7D / Canon 28-80 + 75-300 / Sigma 17-35mm DG HSM 1:2,8-4 / Canon 100-400 L IS USM / /Canon 100 USM macro / Canon speedlite 580 EX II

  • #2
    Re: MD Computers Blaasveld ???

    Ik heb voor mijn oom daar een paar weken geleden een Sony F717 gekocht en 2 collega's van mijn werk hebben er ook hun digitaal fototoestel gekocht, allemaal online.
    In alle 3 de gevallen was alles prima in orde: correcte levering, goede service, correct ingevulde garantie bewijzen en goede technische informatie.

    Comment


    • #3
      Re: MD Computers Blaasveld ???

      Enkele maanden geleden voor het eerst een bestelling gedaan (canon 28-300 L). Ik heb de lens vorige week afgehaald en alles is goed verlopen. Goede service , Europese garantie en de verkoper/eigenaar weet, uit eigen ervaring, waarover hij praat. Mijn volgende bestelling is zeker terug bij MD computers.
      Groetjes,
      Wim

      Comment


      • #4
        Re: Wie heeft ervaring met MD Computers Blaasveld?

        Niets dan goeds te melden van deze vent, is regelmatig op circuit zolder te vinden, net als ik.
        il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
        Sport & Event Photography

        Comment


        • #5
          Re: Wie heeft ervaring met MD Computers Blaasveld?

          Ik heb op aanraden van een buur bij MD Computers te Blaasveld reeds enkele bestellingen geplaatst:

          MINOLTA A1
          CANON PIXMA 8500 + cartridges

          dit allemaal aan voordelige prijzen.

          WEET WAAROVER HIJ PRAAT, ZEKER AAN TE RADEN

          Comment


          • #6
            Re: Wie heeft ervaring met MD Computers Blaasveld?

            Heb er alleen nog maar eens naar gebeld voor info, maar ze hebben mij daar zeer goed en direct geholpen. Heel klantvriendelijk
            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

            Comment


            • #7
              Re: Wie heeft ervaring met MD Computers Blaasveld?

              Ik heb er twee Lowepro producten gekocht (zeer scherpe prijzen) en een Manfrotto monopod. Ik ben het zelf gaan afhalen. Het is een klein winkeltje (omgebouwde garage), heb ook de indruk dat hij dit in bijberoep doet (zie ook openingsuren). Ik heb de man zelf niet ontmoet, de vrouw was zeer vriendelijk.

              Conclusie:
              | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

              Comment


              • #8
                Re: Wie heeft ervaring met MD Computers Blaasveld?

                Correcte behandeling.
                Sturen soms uw bestelling al door zonder dat er reeds een voorschot is betaald.
                Groetjes DD
                Fronstages

                Comment

                Working...
                X