Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle

    Iedereen van harte welkom


    groetjes Ingrid


  • #2
    Re: 1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle

    vandaag allen samen alles in gereedheid gezet, 't zal echt de moeite zijn om eens langs te komen
    groetjes Ingrid

    Comment


    • #3
      Re: 1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle

      Het was inderdaad de moeite om eens langs te komen.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: 1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle

        Inderdaad, prachtig kader, heel knappe foto's en leuk weerzien mer de fotografen wiens werk ik bewonder. Knappe 'dinges' en ik zou zeggen, nog meer van dat.

        Ik zag trouwens dat er in Westmalle eveneens een foto-tentoonstelling van een plaatselijke club was, maar dan staat de groep van 8 toch op een heel hoog niveau hoor.

        Peter


        Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: 1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle

          Een mooie expo, en zeker het bezoek waard. Leuk ook om al die BD-ers terug te zien!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: 1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Het was inderdaad de moeite om eens langs te komen.
            Bart, nogmaals bedankt vr je bezoek, 't was fijn je nog eens terug te zien
            groetjes Ingrid

            Comment


            • #7
              Re: 1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle

              Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
              Inderdaad, prachtig kader, heel knappe foto's en leuk weerzien mer de fotografen wiens werk ik bewonder. Knappe 'dinges' en ik zou zeggen, nog meer van dat.

              Ik zag trouwens dat er in Westmalle eveneens een foto-tentoonstelling van een plaatselijke club was, maar dan staat de groep van 8 toch op een heel hoog niveau hoor.

              Peter

              Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
              Peter,
              bedankt vr je bezoek, fijn dit hier te mogen lezen, we appreciëren dit ten stelligste
              Last edited by IngridVD; 12 oktober 2016, 19:33.
              groetjes Ingrid

              Comment


              • #8
                Re: 1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Een mooie expo, en zeker het bezoek waard. Leuk ook om al die BD-ers terug te zien!
                Les en Monique,
                nogmaals bedankt vr jullie bezoek, 't was tof jullie nog eens te zien en een fijne babbel gehad
                groetjes Ingrid

                Comment


                • #9
                  Re: 1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle

                  Zo jammer dat ik niet vrij was die dag
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: 1 en 2 oktober 2016 - Foto Expo 8 - Kasteel de Renesse - Oostmalle

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                    Zo jammer dat ik niet vrij was die dag
                    idd spijtig, kan gebeuren, wie weet komt er nog eens een mogelijkheid ;-)
                    groetjes Ingrid

                    Comment

                    Working...
                    X