Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat heb ik nodig?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat heb ik nodig?

    Ik heb een Nikon d500 met drie flitsers een sb900, sb800 en en sb600. Tot nu toe altijd het cls systeem gebruikt.
    dat werkt binnenshuis goed maar buiten geeft dit nog wel eens een probleem. Wat ik wil is de drie fliteser op manueel op afstand bedienen.
    TTL is niet nodig. wel wil ik graag op mijn camera de flitskracht kunnen instellen.
    Wat heb ik daar voor nodig?? Ik zie zoveel verschillende systemen en merken weet niet wat ik nodig heb.

  • #2
    Re: Wat heb ik nodig?

    Oorspronkelijk geplaatst door christaan5 Bekijk bericht
    Ik heb een Nikon d500 met drie flitsers een sb900, sb800 en en sb600. Tot nu toe altijd het cls systeem gebruikt.
    dat werkt binnenshuis goed maar buiten geeft dit nog wel eens een probleem. Wat ik wil is de drie fliteser op manueel op afstand bedienen.
    TTL is niet nodig. wel wil ik graag op mijn camera de flitskracht kunnen instellen.
    Wat heb ik daar voor nodig?? Ik zie zoveel verschillende systemen en merken weet niet wat ik nodig heb.
    Met het Cactus V6 II systeem kan je doen wat jij vraagt icm de speedlites die je al hebt : http://www.cactus-image.com/v6ii.html.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Wat heb ik nodig?

      Bedankt voor het andwoord.
      Dat is een mooi systeem maar niet goedkoop en een beetje overkill. ik ga er over nadenken.

      Comment


      • #4
        Re: Wat heb ik nodig?

        goedkoper zal je enkel de v6 versie 1 hebben. voor zenders zijn deze eigenlijk een koopje
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: Wat heb ik nodig?

          De Yongnuo YN-622 N-TX met YN-622N is dit vergelijkbaar met de Cactus V6 II?
          Wat zijn de voor en nadelen van deze systemen?

          Comment

          Working...
          X