Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test vanuit Flickr - voor Koen1950

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test vanuit Flickr - voor Koen1950

    Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
    ik heb flickr geprobeerd maar lukt niet is niet zo simpel als je zegt , als je het onder de knie hebt is het natuurlijk simpel
    Ik heb een Flickr-account, ooit aangemaakt na een z.g. "Scott Kelby" wandeling, om foto's aan de andere SK-wandelaars te kunnen laten zien.
    Nooit veel gebruikt, omdat ik een en ander niet zo eenvoudig vind als Photobucket. Die laatste is veel eenvoudiger, maar ik wilde toch wel eens testen of ik een foto (alweer een aantal jaar geleden opgeladen, en nooit meer bekeken/gebruikt) hier kon linken.
    1. Ik had problemen met in te loggen op Flickr; je moet nl. langs Yahoo passeren. Gelukkig kon mijn paswoord reset worden, en kon ik daarna in Flickr inloggen.
    2. Dan naar mijn albums (ik heb er maar eentje), en dan een willekeurige foto gekozen
    3. Onderaan op dit symbooltje geklikt:

    4. Dan hier in het Testforum een nieuwe topic geopend, en die code geplakt. Ik heb wel een return geplaatst vóór de filenaam (IMG_2237)



    IMG_2237
    by LesC1950, on Flickr
    Last edited by LesC; 4 september 2016, 12:41.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Test vanuit Flickr - voor Koen1950

    Dat is ook de manier die ik gebruik, maar eigenaardig genoeg werkt dit enkel via de pc. Via de tablet krijg ik enkel de 'share' mogelijkheid voor enkele sociale media, maar geen bbcode.

    Comment


    • #3
      Re: Test vanuit Flickr - voor Koen1950

      Aha. Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn. Ik kwam vroeger deze week tot de vaststelling dat een Facebook Chatbericht enkel via tablet kan doorgestuurd worden, niet via PC/Mac! D'er zijn dus nog redenen te over om beide te hebben en te houden.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment

      Working...
      X