Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muesli wint de augustus 2016 Challenge. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Muesli wint de augustus 2016 Challenge. Proficiat!

    Spannend tot het laatste moment, dat kunnen we van deze Dieren Challenge wel zeggen. Het begon eigenlijk al met de stroom van inzendingen, die na de klassieke 'snelle jongens' een beetje stil viel, maar later dan toch op gang kwam. Bovendien waren die eerste inzendingen allemaal kleine beestjes, en vreesde ik een beetje een overdaad aan macro-foto's. Maar dan begonnen er ook huisdieren, BIF (birds in flight), vee en zelfs exotisch wild binnen te komen; uiteindelijk haalden we 56 geldige inzendingen, wat toch wel een topmaand betekent.
    In de eindrangschikking was het even spannend: foto's die het aanvankelijk (met slechts enkele stemmen) vrij aardig deden, maar dan wegzakten naar mate er meer gescoord werd. Toch was het gisterenmiddag nog onzeker wie er met goud aan de haal zou gaan.
    Op één dus muesli met een foto van papegaaiduikers (Waar blijft onze vierde man om te kaarten?), op twee lilybie met een knappe vlindermacro (Icarus blauwtje in het eerste ochtend licht) en slechts een klein verschil met de eerste, en op drie BenX (een nieuwkomer?) met Jellyfish.
    Bekende namen verder: Woody04 op vier en HEYLO op vijf.
    Mijn proficiat aan muesli, lilybie en BenX, maar uiteraard aan alle deelnemers.
    Mijn dank aan de commentators en scoorders, en van die laatsten zouden we er nog meer kunnen gebruiken. Het recordaantal stemmen op één foto deze maand was 32, als ik me niet vergis, terwijl er toch 56 geldige foto's in de wedstrijd waren.
    Ik ga voortaan hier op het BD-forum ook de link geven naar de Challenge site/maand in kwestie: http://challenge.belgiumdigital.com/...s.php?album=59

    Voor september, en fotograferen mag vanaf vandaag, verwacht ik talrijke prachtige bruggen te zien!
    Last edited by LesC; 1 september 2016, 11:29. Reden: Link toegevoegd
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Muesli wint de augustus 2016 Challenge. Proficiat!

    proficiat @ Muesli met je eerste plaats, prachtige foto, ook Lilybie en BenX gefeliciteerd met jullie podium plaats.
    groeten St@mpers

    Comment


    • #3
      Re: Muesli wint de augustus 2016 Challenge. Proficiat!

      Muesli, van harte gefeliciteerd met uw eerste plaats, het was van in het begin mijn favoriet.Wat ik vooral positief vond aan deze challenge was dat de laatste drie dagen het stemmingsverloop niet meer te volgen was.
      Ik denk dat hierdoor een veel eerlijker eindresultaat uit de bus komt. Hopelijk zal het voor de volgende challenge van begin tot einde zo verlopen.

      Mvg Yves.
      Last edited by yves23; 1 september 2016, 19:53.
      What you see is what you get

      Comment


      • #4
        Re: Muesli wint de augustus 2016 Challenge. Proficiat!

        proficiat Muesli met je overwinning we waren aan elkaar gewaagd
        maar het is je terechte plak deze maand
        ook aan de nummer drie BenX proficiat .
        Voor de gene die zich afvragen hoe ik aan mijn BG kwam
        het is mijn auto aan de rand van de vlinderweide waar de zon op begon te schijnen ik heb daar dankbaar gebruik van gemaakt om een hele reeks te schieten
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Muesli wint de augustus 2016 Challenge. Proficiat!

          Een dikke proficiat aan alle deelnemers.

          Comment


          • #6
            Re: Muesli wint de augustus 2016 Challenge. Proficiat!

            Hey,
            Gefeliciteerd met de overwinning aan Muesli! Ook knappe foto's van Lilybie en BenX.
            Dan nu brug(gen)... De challange lijkt vrij traag op gang te komen, benieuwd naar wat er nog komt.
            Grts Woody04

            Comment

            Working...
            X