Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Parijs

    Een zicht vanaf de Eiffel toren graag jullie mening


    Merci

    Update

    Last edited by Dedonatis; 10 augustus 2016, 00:26.

  • #2
    Re: Parijs

    Fraai uitzicht, maar volgens mij te zeer opgescherpt. Dat stoort vooral in die huizenmassa links en maakt dat de foto er artificieel uitziet.
    Erg druk lijkt het niet te zijn. Ik meen me van lang vervlogen tijden toch te herinneren dat er meestal een pak volk rondliep op dat plein.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Parijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
      Fraai uitzicht, maar volgens mij te zeer opgescherpt. Dat stoort vooral in die huizenmassa links en maakt dat de foto er artificieel uitziet.
      Erg druk lijkt het niet te zijn. Ik meen me van lang vervlogen tijden toch te herinneren dat er meestal een pak volk rondliep op dat plein.
      heb hem even geüpdatet lijkt me ook beter met minder opscherping, bedankt voor de tip, na alles wat er in de wereld gebeurd lijkt het in Parijs minder druk, bij de bezienswaardigheden.

      Comment


      • #4
        Re: Parijs

        Goed maar denk toch dat het harde licht voor een kwalitatief minder beeld heeft gezorgd - spijtig
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Parijs

          Standpunt en compositie zijn goed,de blauwe lucht met wolkjes is ook mooi, maar ik moet blauwzwart bijtreden wat het harde licht betreft. Voor landschappen heb je meestal het mooiste licht 's ochtends vroeg of 's avonds laat, maar dat is soms moeilijk in te plannen op reis (en ik weet natuurlijk niet of dat hoge standpunt dan toegankelijk is).

          Comment


          • #6
            Re: Parijs

            Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk bericht
            Standpunt en compositie zijn goed,de blauwe lucht met wolkjes is ook mooi, maar ik moet blauwzwart bijtreden wat het harde licht betreft. Voor landschappen heb je meestal het mooiste licht 's ochtends vroeg of 's avonds laat, maar dat is soms moeilijk in te plannen op reis (en ik weet natuurlijk niet of dat hoge standpunt dan toegankelijk is).
            Hoi het licht was die dag echt niet optimaal net als het tijdstip, was net na de middag en een echte stevige zon als ze er door kwam met dan overal witte reflectie zowel van de gebouwen als van de wolken


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment

            Working...
            X