Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

all-in-one printer met goede fotoprints

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • all-in-one printer met goede fotoprints

    Hoi,

    Ik ben opzoek naar een all-in-one printer die ook mooie foto's af print met een degelijke kwaliteit.
    Heb al vele bekeken en info opgevraagd maar zoals gewoonlijk heeft elke winkel zijn favoriete merk.
    Mijn keuze gaat tussen Canon, Epson en Brother omdat deze met afzonderlijke kleuren cartridges werken.
    Welke van deze drie merken geeft het beste resultaat.


  • #2
    Re: all-in-one printer met goede fotoprints

    Ik ben tevreden van de Canon MG5250, Als professioneel wil afdrukken moet je toch naar iets anders kijken. Maar om nu en dan eens een fotootje te printen, doet die het zeker niet slecht(inkt haal ik in de action = 9.95euro voor de ganse set) Fotopapier gebruik ik van de Aldi(A4 en 10x15)

    Comment


    • #3
      Re: all-in-one printer met goede fotoprints

      Welk budget heb je en hoe vaak zal je er effectief foto's mee afdrukken? Heb je reeds een printer waarmee je text uitdrukt? Dan kan je namelijk beter kijken naar een fotoprinter ipv een aio printer. Jack of all trades but master of none.

      Comment


      • #4
        Re: all-in-one printer met goede fotoprints

        Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
        Ik ben tevreden van de Canon MG5250, Als professioneel wil afdrukken moet je toch naar iets anders kijken. Maar om nu en dan eens een fotootje te printen, doet die het zeker niet slecht(inkt haal ik in de action = 9.95euro voor de ganse set) Fotopapier gebruik ik van de Aldi(A4 en 10x15)
        Het papier van den Aldi (vorige week net in aanbieding; nog 500 vel gaan halen , komt maar 2 keer per jaar, snel bij wezen) is m.i. van gamut even goed als Canon Platinum Pro, enkel is het oppervlak (en vermoedelijk de ondergrond ) minder glad. Spijtig dat het niet in A3 te krijgen is.

        Alle Canon consumer printers met 5 patronen geven dezelfde (opmerkelijk goede) kwaliteit, of het nu pure printers (IP,IX) combo met scanner (MG) of all-in-ones (MX) zijn.

        Heb al heel mooie fotos gezien met inkt van den Action. Hang ze wel achter glas en niet in de zon of ze verkleuren snel (niet echt een probleem, aan die prijs print je ze volgend jaar gewoon opnieuw).
        Last edited by palombian; 4 augustus 2016, 23:29.

        Comment


        • #5
          Re: all-in-one printer met goede fotoprints

          Gebruik de Canon MG7550. Zeer goede printer ook voor foto's. Canon heeft
          uitstekende software om foto's af te printen.(Easy-Photoprint EX).
          Gebruik ook cartridges van de Action. Goedkoop en goed.

          Comment


          • #6
            Re: all-in-one printer met goede fotoprints

            Ik ben ook op zoek naar een all-in-one. Mijn keuze is ook gevallen op Canon.
            Heb er nu ook eentje maar geeft de geest gegeven.

            Ik heb wel gezien dat de MG7550 6 cartridges gebruikt t.o.v 5 voor andere Canon printers zoals de MX925.
            Zou je hier verschil zien in fotokwaliteit ? De printresolutie etc is identiek.
            https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

            Comment

            Working...
            X