Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan iemand mij zeggen wat dit waard is?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kan iemand mij zeggen wat dit waard is?

    Ik heb hier een oude Nikon D70 liggen en wil die graag verkopen. Ik neem aan dat het toestel niet zo veel meer waard is, maar er zitten ook nog twee lenzen bij: AF Nikkor 70-300mm f/4-5.6g en een andere Nikkor AF-S 18-105mm f3.5-5.6 g ed dx vr. Kan iemand me een idee geven wat ik daar nog voor kan vragen als ik die verkoop?

    Ik ken er zelf zeer weinig van vrees ik. Het is de oude camera van mijn vader, maar het ontbreekt me aan tijd om er deftig mee te leren werken. Het is zonde om het dan zomaar in de kast te laten liggen.... Alles ziet er nog in zeer goede staat uit, altijd mooi bewaard in een propere tas, handleiding, extra batterij, oplader en dergelijke zitten er allemaal nog bij.

    Help! :-)

    Edit Mod Franciskine : topic verplaatst naar hier omdat in het andere forum geen reply kon gepost worden ( aangeboden )
    Last edited by Franciskine; 27 juli 2016, 16:05.

  • #2
    Re: Kan iemand mij zeggen wat dit waard is?

    Met wat geluk geraak je dat kwijt voor 100-150€.

    Comment


    • #3
      Re: Kan iemand mij zeggen wat dit waard is?

      De camera is echt outdated. Krijg je niets meer voor. Niemand wil dat nog.
      De 70-300 lens moet je wel 100 euro voor kunnen vangen.
      De 18-105 lens hmmm.... 70 euro +-

      Veel succes met de verkoop.

      Comment


      • #4
        Re: Kan iemand mij zeggen wat dit waard is?

        De lenzen zijn toch meer waard, ik heb mijn 70-300 1 jaar geleden nog verkocht voor 350. De 18-105 maximum 250. Hangt er natuurlijk vanaf of er schimmel in zit of niet. Als ze al lang in de kast liggen is dat wel mogelijk.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: Kan iemand mij zeggen wat dit waard is?

          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
          De lenzen zijn toch meer waard, ik heb mijn 70-300 1 jaar geleden nog verkocht voor 350....
          Da zal dan wel een versie zijn met VR.
          Dan kan dat.

          Maar ik vermoed dat de TS zijn lens geen VR bevat en nog een oude lens is. Die geeft geen hoge waarde meer.


          Je zegt dat de 18-105 nog 250 euro waard is tweedehands. Moet ik je er wel even op wijzen dat hij nieuw goedkoper is.
          Last edited by buurmanBert; 1 augustus 2016, 00:48.

          Comment


          • #6
            Re: Kan iemand mij zeggen wat dit waard is?

            Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            Maar ik vermoed dat de TS zijn lens geen VR bevat en nog een oude lens is. Die geeft geen hoge waarde meer.
            Waarom vermoed je dat, als hij het exacte type opgeeft?
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: Kan iemand mij zeggen wat dit waard is?

              De D70 is makkelijk 10 jaar oud, dus die lenzen waarschijnlijk ook.
              Lenzen zijn niks speciaals, dus als je daar 350€ voor vraagt, dan heb je geluk als daar iemand op reageert.

              Vraag maar eens aan een verzekeringsmaatschappij wat een lens van 10 jaar oud nog waard is... Nada, noppes, niks.

              Comment


              • #8
                Re: Kan iemand mij zeggen wat dit waard is?

                zelfs met "prijs overeen te komen" nog geen enkel bod na een week.



                De D70 is uitgekomen in 2004 en in 2005 al vervangen door de D70S.

                Comment


                • #9
                  Re: Kan iemand mij zeggen wat dit waard is?

                  Bij de lenzen staat ook: bieden vanaf 150 en 100€...

                  Mijn advies: haal het er af, en zet het er opnieuw op. Start vanaf 20€. je kan nog altijd beslissen of je dan verkoopt of niet.
                  En maak aub betere foto's van de koffer.

                  Zo wordt het niks.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kan iemand mij zeggen wat dit waard is?



                    En hier kan je volgen wat een D70 met lens zowat gaat.

                    Comment

                    Working...
                    X