Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Melissa V.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Melissa V.

    Img weg gehaald. Wegens blijkbaar te slecht voor dit uber forum..

    Laatste keer dat je me gezien zal hebben!
    Last edited by Tuner111; 14 juli 2016, 04:09.

  • #2
    Re: Melissa V.

    Ik weet niet of ik hier wat (technische) kritiek mag geven ?

    Er staat geen exif bij de foto, het maakt het me dus niet gemakkelijk.

    Je hebt een mooi model, met mooi licht, al zit de overbelichte muur links, echt op het randje...

    Wat ik veel minder vind, is dat haar hoofd bijna tweemaal in haar bil past, ik het echt zal dit waarschijnlijk niet zo zijn?

    Het ligt ofwel aan je afstand tov je model, of een groothoek effect ?

    De vuist die haar rechterhand maakt is ook minder, en dit had je als fotograaf eventueel kunnen bijsturen.

    Misschien ben je hier iets mee ?

    D.

    Comment


    • #3
      Re: Melissa V.

      Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
      Ik weet niet of ik hier wat (technische) kritiek mag geven ?

      Er staat geen exif bij de foto, het maakt het me dus niet gemakkelijk.

      Je hebt een mooi model, met mooi licht, al zit de overbelichte muur links, echt op het randje...

      Wat ik veel minder vind, is dat haar hoofd bijna tweemaal in haar bil past, ik het echt zal dit waarschijnlijk niet zo zijn?

      Het ligt ofwel aan je afstand tov je model, of een groothoek effect ?

      De vuist die haar rechterhand maakt is ook minder, en dit had je als fotograaf eventueel kunnen bijsturen.

      Misschien ben je hier iets mee ?

      D.
      wel het overbelichte is een keuze & smaak. maar was wel volledig de bedoeling

      de vuist vond ik wel passen om haar wat meer kracht te geven. maar dit is wederom smaak.

      en dat over de bil... daar ben ik niet echt met eens. de foto is van een normale afstand genomen, de rede dat deze groter lijkt is dat deze dichterbij de lens was. maar zelf vindt ik dit niet storend in het geheel.

      Comment


      • #4
        Re: Melissa V.

        wel het overbelichte is een keuze & smaak. maar was wel volledig de bedoeling

        de vuist vond ik wel passen om haar wat meer kracht te geven. maar dit is wederom smaak.

        en dat over de bil... daar ben ik niet echt met eens. de foto is van een normale afstand genomen, de rede dat deze groter lijkt is dat deze dichterbij de lens was. maar zelf vindt ik dit niet storend in het geheel.
        OK, geen probleem voor mij hoor, als alles zo perfect voor jou zit, is alles toch gewoon super !

        ( Ik vraag me dan wel af waarom je onder je foto schrijft :
        Wat zijn de meningen ?
        )

        D.

        Comment


        • #5
          Re: Melissa V.

          En hier ben ik het met Fotodan eens (om het vuurtje maar weer eens op te stoken ... ) In deze foto storen wel flink wat dingen zoals Fotodan al schrijft, en vooral dat overbelichte stuk kan echt niet. Natuurlijk vindt Bram het een goede foto anders had hij hem niet ingezonden. Maar laten we eerlijk zijn, aan het model ligt het niet dus ...
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Melissa V.

            Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
            En hier ben ik het met Fotodan eens (om het vuurtje maar weer eens op te stoken ... ) In deze foto storen wel flink wat dingen zoals Fotodan al schrijft, en vooral dat overbelichte stuk kan echt niet. Natuurlijk vindt Bram het een goede foto anders had hij hem niet ingezonden. Maar laten we eerlijk zijn, aan het model ligt het niet dus ...
            Kijk wat jullie een overbelicht stuk vinden. Vindt ik juist een meerwaarde, ik heb het er dan ook zelf ingebracht!

            En dan dat van haar poep.. Weet je iedereen is niet perfect. En er aan photoshoppen begin ik niet aan. Het is eenmaal zo in het oude echt zo. En ikzelf vindt het echt geen storend iets, en de andere mensen buiten dit forum ook niet!

            Het is dan ook altijd wel iets hier.. Ik ga dan ook andere oorden opzoeken!

            By bye en de windt vanachter!

            Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: Melissa V.

              De wind v voren ? :-)
              Wel grappig hoor !!!

              Comment


              • #8
                Re: Melissa V.

                Bedankt om iedereen zijn mening te laten geven

                Comment


                • #9
                  Re: Melissa V.

                  Pfffff, had wel graag het onderwerp der discussie gezien, te laat blijkbaar.........
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: Melissa V.

                    De foto was helemaal niet slecht - en de commentaren helemaal niet negatief bedoeld - naar mijn inschatting.
                    Maar blijkbaar toch ergens een gevoelige snaar geraakt - spijtig
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: Melissa V.

                      Moderator Note: Het is niet de bedoeling dat je post, en bij een mogelijke kritische opmerking de foto alweer verwijdert. De discussie is verplaatst van Mensen/Oordeel naar Testforum.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment

                      Working...
                      X