Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vuil talloor op kermisrock in lille

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] vuil talloor op kermisrock in lille

    voor de eerste maal naar een optreden geweest.

  • #2
    Re: vuil talloor op kermisrock in lille

    Concertfotografie moet het niet alleen hebben van de uitstraling van de zanger maar ook van licht en spektakel.
    Dat eerste is er maar dat laatste ontbreekt wel wat - niks aan te doen als het er niet was natuurlijk ...
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: vuil talloor op kermisrock in lille

      Er zit voor mij wat te weinig scherpte in de foto en de crop vind ik wat ongelukkig.
      Misschien was er links nog wel iets in beeld dat veel meer stoorde en koos je daarom voor het bijna vierkante formaat, maar ik verwacht eigenlijk links meer ruimte omdat de zanger naar links het beeld uit kijkt.
      Voor mij biedt de regel van derden bij dit soort foto's altijd een goed houvast: kijkt de persoon links het beeld uit dan staat ie meer rechts.
      Staat de persoon links en kijkt hij rechts het beeld uit staat ie meer links.

      Dat gezegd hebbende, het standpunt is wel goed, de microfoon wordt niet opgegeten doordat je er recht voor bent gaan staan.

      Comment


      • #4
        Re: vuil talloor op kermisrock in lille

        De scherpte zit hier op de microfoon, en het is een vrij expressieloos gezicht. Zo'n close up vraagt meestal toch om emotie en expressie.

        Comment

        Working...
        X