Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

haunted house

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] haunted house



    Dit verlaten huis in Newfoundland zou best kunnen dienen voor een filmset.

    Nikon 7100 met Nikkor 18-70 f 3.5-4.5

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.

  • #2
    Re: haunted house

    "Deadpan" fotografie (zoek het eens op)
    Hou ik wel van, al had ik hier graag wat meer ruimte rond het huis gezien
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: haunted house

      Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
      "Deadpan" fotografie (zoek het eens op)
      Hou ik wel van, al had ik hier graag wat meer ruimte rond het huis gezien
      Bedankt voor deze commentaar Lagrange.
      Wanneer ik de verschillende omschrijvingen van deadpan lees valt deze foto daar inderdaad onder. Onderwerp staat centraal en emotie die de foto oproept.
      Het kijken naar deze foto roep vele vragen op: wat gebeurde daar? Werd dit huis plots verlaten en waarom? Wie woonde daar op deze idyllische plaats? Heeft het te maken met het ineenstorten van de visserij? enz. enz. Wanner je inzoomt op het middelste venster boven lijkt het of de hele inboedel daar nog ligt (en overhoop gehaald werd).
      Ik heb opzettelijk weinig ruimte er rond gelaten om de aandacht volledig op het huis te richten en niet op de mooie natuur. Vandaar ook de keuze van zw/w. Ik heb geen uitsnijding gedaan en kan dus geen andere versie tonen. Wanneer ik daar nog eens voorbij kom deze zomer (en wanneer het licht goed zit) neem ik een wat ruimer beeld.
      Ter vergelijking post ik ook een foto van een ander leegstaand huis in een nieuwe beoordeling. Hier heb ik wel de natuur erbij en in kleur. Maar deze is dan zeker geen deadpan.
      Vriendelijk bedankt,
      Raf.

      Comment

      Working...
      X