Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website BD : Links : waarom is TOPFOTO weg ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Website BD : Links : waarom is TOPFOTO weg ?

    Hallo

    Ik gebruik altijd de module met LINKS van onze site als "gids" om naar bepaalde sites te gaan.

    Vandaag stel ik vast dat TOPFOTO plots verdwenen is uit de links naar Eshops ?

    Is dit "per abuis" of doelbewust ?

    Groetjes,

    Marc
    NIKON D70 + D80 + 18-200 VR + 105 F2.8 Macro + Sigma 24 F1.8 + TOKINA 12-24 F4 + TOKINA 28-80 ATX-PRO F2.8 + Nikon 50 F1.8 / FLASH SB-900/ CANON POWERSHOT S5is + A540 / CANON HV 20 Camcorder + Panasonic GS320

  • #2
    Re: Website BD : Links : waarom is TOPFOTO weg ?

    Als IT'er kan ik enkel gissen dat dit met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet doelbewust zal gebeurd zijn...

    Maar je kan natuurlijk altijd hier klikken
    Nikon D70s
    AF-S Nikkor 18-70mm 1:3.5-4.5 G ED, AF-S Nikkor 18-200mm 1:3.5-5.6 G ED VR
    Hier woon ik (ongeveer)

    Comment


    • #3
      Re: Website BD : Links : waarom is TOPFOTO weg ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Sonara
      Als IT'er kan ik enkel gissen dat dit met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet doelbewust zal gebeurd zijn...
      Oef. Toch één iemand die het snapt. Je hebt zo van die mensen die achter alles iets moeten zoeken en denken.

      De database van links verzameling kon ik niet zomaar overzetten toen we een eigen server in gebruik namen. Toen geeft een goede ziel (thx) alle links manueel opnieuw ingevoerd. Een aantal sites waren toen niet bereikbaar, een aantal gingen niet automatisch in de database, enz...

      Staat nog op het to do lijstje. Iemand die tijd en goesting heeft mag zich altijd melden om de link verzameling up to date te brengen, uit te breiden, enz...

      Ook een aantal persoonlijke homepages ontbreken.

      mvg,
      peter

      Comment

      Working...
      X