Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar waterdichte fototas kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar waterdichte fototas kopen?

    Waar kan je een waterdichte fototas kopen, waar je ook je oplader, CF kaartjes enzo kwijt kunt? Ik heb een Canon G3, dus als er mensen zijn die een goeie fototas hebben gekocht, mogen ze me altijd de referentie geven. Mag ook een online winkel zijn.

    Thankx

  • #2
    Re: Waar waterdichte fototas kopen?

    hier: Ortlieb
    Dit zijn echt zeeeeer goede waterdichte tassen. En ze maken dus ook fotogerief. Ziet er misschien niet zo mooi als een Lowe uit, maar ik kan je vertellen (uit ondervinding) dat ze degelijk gerief maken.

    Te koop in oa Kariboe en AS Adventure winkels. Ze kunnen daar ieg alles bestellen
    mvg,
    Bert
    D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

    Comment


    • #3
      Re: Waar waterdichte fototas kopen?

      Lowepro en tamrac zijn de tassen die ik hier vaak voorbij zie komen. Als je een search op deze merken doet zul je wel de nodige info vinden. Succes!

      Comment


      • #4
        Re: Waar waterdichte fototas kopen?

        Hier vind je de waterdichte LowePro.
        Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

        Comment


        • #5
          Re: Waar waterdichte fototas kopen?

          Echt waterdicht? Ga je er mee zwemmen? Of bedoel je dat de boel bestand moet zijn tegen een flinke regenbui?

          Comment


          • #6
            Re: Waar waterdichte fototas kopen?

            Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
            Hier vind je de waterdichte LowePro.
            Hey CV, ik denk eerlijk gezegd dat die wat overkill zijn voor een g3-setje...
            mvg,
            Bert
            D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

            Comment


            • #7
              Re: Waar waterdichte fototas kopen?


              Dat is waar ! Genoeg ruimte nog om uwe boterhammekes mee te nemen...
              Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

              Comment


              • #8
                Re: Waar waterdichte fototas kopen?

                Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen

                Dat is waar ! Genoeg ruimte nog om uwe boterhammekes mee te nemen...

                D'r mag altijd wat extra ruimte zijn om bv. (zonne)bril of GSM bij te steken.
                Is inderdaad niet bedoeld om er mee te gaan zwemmen, maar een fikse onweersbui kan al schade genoeg aanrichten, zelfs als je ergens staat te schuilen.

                Comment


                • #9
                  Re: Waar waterdichte fototas kopen?

                  Ik zou eens kijken dan naar de all-weather series van Lowepro. De NOVA Mini AW of de NOVA Micro AW bijvoorbeeld. Ik heb zelf een reporter 420 AW, maar da's meer geschikt voor een SLR. De all-weather modellen van LowePro zijn voorzien van een ingebouwde regenhoes. Als het echt hard regent trek je die over de rest van de tas heen - ik heb in behoorlijk zware regenbuien die de hele dag aan een stuk door vielen gelopen zonder een centje pijn (wat dat betreft dan - zelf was ik zijknat ).

                  Ow ja... de vraag was "waar?". Nou ja bij Corne bijvoorbeeld?
                  Last edited by Joost; 30 augustus 2004, 19:36.

                  Comment

                  Working...
                  X