Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft een sony flitser HVL-56-am?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft een sony flitser HVL-56-am?

    Ben op zoek naar iemand die ook een sony flitser type hvl-56_am heeft?
    Als je deze flitser naast de camera plaats of zet op het voetje kan je dan ook draadloos de flitser gebruiken in TTL mode?

    Zou dit graag willen weten omdat ik zulke flitser kan kopen maar wil eerst weten of hij draadloos perfect werkt met de TTL mode?

    Bedankt
    Dave
    Last edited by on7tz; 17 mei 2016, 22:09.

  • #2
    Re: Wie heeft een sony flitser HVL-56-am?

    Da's dezelfde als de Minolta 5600HSD - kan je regelmatig vinden op ebay en consoorten - en is niet zo heel erg duur.
    Die kan HSS en TTL en wireless flash aan - zeker weten - maar er is een 2e modus van wireless en die heeft die flash nog niet (vandaar ook dat ie minder kost). Meer info - kijk zeker is op dyxum - en google naar die mr. Freedman!
    greetz

    Comment


    • #3
      Re: Wie heeft een sony flitser HVL-56-am?

      Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
      Da's dezelfde als de Minolta 5600HSD - kan je regelmatig vinden op ebay en consoorten - en is niet zo heel erg duur.
      Die kan HSS en TTL en wireless flash aan - zeker weten - maar er is een 2e modus van wireless en die heeft die flash nog niet (vandaar ook dat ie minder kost). Meer info - kijk zeker is op dyxum - en google naar die mr. Freedman!
      greetz
      Ik heb de hvl56 en kan het bovenstaande bevestigen.
      Sony α7ii
      5OOpx

      Comment


      • #4
        Re: Wie heeft een sony flitser HVL-56-am?

        Een belangrijke toevoeging nog - u heeft voor de A77II wel nog een flash-voet-convertor nodig - dat was ik vergeten toe te voegen (bij deze). U heeft die convertor nodig om de flash in wl-mode te zetten - en op de camera te prikken.

        Hier staat er een vergelijking tussen de 2 voetje-convertoren - het prijsverschil zit tussen 11$ (in china), 18€ in belgische online shop en 28€ bij Sony, maar er zijn toch wel in die discussie op Dyxum punten naar boven gekomen die wijzen dat u even dient na te trekken of u wel de laatste trevor-adapter heeft.



        De nummers: Trevor HC513
        en Sony ADP-MAA .

        Comment

        Working...
        X