Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Polo shirt van Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Polo shirt van Canon

    Ik ben op zoek naar een Canon polo shirt,het orgineel,hopelijk kan iemand me daar aan helpen.
    Gr impreza

  • #2
    Re: Polo shirt van Canon

    Originele Nikon en Canon polo's (waarschijnlijk promo-materiaal) lagen eens te koop @ 10€ bij Foto Rembrandt te Merksem. De Nikon polo's heb ik uit de mand gevist, de Canon polo's heb ik laten liggen. Die zullen ondertussen ook verkocht zijn, want dat was een jaar of 2-3 geleden toen ze verhuisden.

    Comment


    • #3
      Re: Polo shirt van Canon

      Oorspronkelijk geplaatst door impreza Bekijk bericht
      Ik ben op zoek naar een Canon polo shirt,het orgineel,hopelijk kan iemand me daar aan helpen.
      Gr impreza
      Mailtje sturen naar Herman, hij doet of deed jaren fotografie beurzen en had steeds veel van die gadgets bij.

      Comment


      • #4
        Re: Polo shirt van Canon

        Ai, ai, ai, ... japancamera ... als daar maar geen reactie op komt ... geen btw. nr., geen kvk, geen adres, ... , op hun site te vinden ... http://forum.belgiumdigital.com/f6/j...en-525343.html

        Comment


        • #5
          Re: Polo shirt van Canon

          Van Canon weinig bij de chinezen, Nikon daarentegen KLIK

          Comment


          • #6
            Re: Polo shirt van Canon

            Ik heb canon net rechtstreeks aangeschreven voor mezelf. Als ik antwoord heb, geef ik een seintje
            Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

            Comment


            • #7
              Re: Polo shirt van Canon

              Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
              Ai, ai, ai, ... japancamera ... als daar maar geen reactie op komt ... geen btw. nr., geen kvk, geen adres, ... , op hun site te vinden ... http://forum.belgiumdigital.com/f6/j...en-525343.html
              Blijkbaar heb jij toegang tot andere websites als ik, want bij mij staat er gewoon een adres met telefoonnummer op, geen btw nr en geen kvk, maar weet je dit bij een echte winkel ook en wat heb je er aan. Kamera expres en Konijn idem dito, dus daar ook niks kopen......
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • #8
                Re: Polo shirt van Canon

                Ik heb netjes reactie gehad op mijn mail van Japancamera,maar helaas ze konden me ook niet helpen

                Comment


                • #9
                  Re: Polo shirt van Canon

                  Ebay? http://www.ebay.com/itm/RARE-GENUINE...EAAOSwLN5WhhXr
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Polo shirt van Canon

                    Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                    Blijkbaar heb jij toegang tot andere websites als ik, want bij mij staat er gewoon een adres met telefoonnummer op, geen btw nr en geen kvk, maar weet je dit bij een echte winkel ook en wat heb je er aan. Kamera expres en Konijn idem dito, dus daar ook niks kopen......
                    Bij Kamera expres en fotokonijn staan deze gewoon op hun site.
                    Ik dacht zelfs dat dit verplicht was in Europa..
                    Volgens unizo is het sinds 2005 verplicht in België.

                    maar of dat de winkel nu echt beter maakt...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Polo shirt van Canon

                      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                      Blijkbaar heb jij toegang tot andere websites als ik, want bij mij staat er gewoon een adres met telefoonnummer op, geen btw nr en geen kvk, maar weet je dit bij een echte winkel ook en wat heb je er aan. Kamera expres en Konijn idem dito, dus daar ook niks kopen......
                      hjansen, hang niet de onnozelaar uit. In de andere thread kan je zien dat ik zowat als enige het opnam voor Japancamera ... mijn reaktie hierboven is dan ook satire. In die thread heb ik ten overvloede getoond wie en wat Japancamera zoal was.

                      Het begon immers met :

                      newmikey newmikey is offline
                      Junior Member
                      Geregistreerd: 27 februari 2008
                      Standaard Re: japancamera.nl - foka.nl ervaring met aankopen
                      Foka is prima en heeft een uitstekende reputatie. Japancamera? Géén adresgegevens op de site, geen telefoon-nummer, geen KvK of BTW nummer, geen Algemene Voorwaarden, betalen alleen via Ideal: zou er nog géén doosje lucifers aanschaffen. Website geregistreerd op een gewoon woonadres. Nee, niet doen dus.
                      En idd. op die moment stond dat niet vermeld op de site (maar was wel eenvoudig terug te vinden mits een beetje opzoekwerk, kleine moeite op internet maar ja ...)

                      Zowel Notex als ikzelf hebben de gegevens en onze ervaringen dan ook op het forum gezet, in de eerste plaats ter informatie, later ter verdediging van deze mensen en hun werk, qua administratie wellicht minder up to date maar qua passie en vakmanschap tot de beteren behorend.

                      Maar ja, met modder smijten naar mensen die zich niet kunnen/willen ' verdedigen ' is veel meer bon ton op dit forum dan te proberen om de waarheid en correctheid te laten bovenkomen.
                      Last edited by Empe; 17 mei 2016, 06:49.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Polo shirt van Canon

                        Maar al bij al heb ik nog steeds geen Canon poloshirt!

                        Comment

                        Working...
                        X