Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

testpieter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • testpieter

    Ik heb voorlopig die beelden weggehaald omdat ik mij wil beperken tot het verscherpen, ik was slecht gestart op deze manier
    Last edited by Frakske; 8 mei 2016, 21:32. Reden: foute methode van mij
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: testpieter

    heb een pm gestuurd met de exacte parameters. kwa verscherpen : niks aan contrast gedaan, wel aan de helderheid (+17), en bij het extracten verscherpen voor scherm "hoog" (denk ik).

    dit is een versie zonder verscherpen voor scherm (maar waar dus 10 keer op 10 mensen op BD over vallen, en die ik probeer niet meer toe te passen voor dingen die ik hier op BD wil tonen, want tis altijd dezelfde opmerking) :

    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: testpieter

      En dit is dus degene die ik op het forum geplaatst had/heb :

      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: testpieter

        Moderator Note: Heb de niet-relevante opmerkingen verwijderd. Laat ons hier de discussie beperken tot de reden van de test: scherpte.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X