Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Info about nomatica.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Info about nomatica.

    Nomatica noemt zich de nummer 1 in verkoop van foto en video apperatuur.
    ik kan bevestigen dat dit niet zo is, heb namelijk een aan gekocht bij nomatica met een speciaale service dat ik de camera (minolta a1) binnen de 2 à 3 dagen zou hebben, heeft mij extra geld gekost omdat ik deze zeer graag wou voor ik op vakantie vertrek. we zijn inmiddels al 6 dagen verder en nomatica moet nogaltijd wachten op hun leverancier.
    dit vind ik niet normaal dat ze je beloven dat je je camera binnen de 2 à 3 dagen zult hebben dat je daar voor moet betalen terwijl we al een week verder zijn.

    hier bij zijn jullie verwitigd, en bestel tijdig indien jullie daar toch willen bestelen ( ze zijn namelijk wel goedkoop) zo'n maand of 2, 3 opvoorhand bestellen

  • #2
    Re: Info about nomatica.

    klinkt raar,
    maar winkeliers zijn vaak echt afhankelijk van leveranciers hoor..
    Als zij niet tijdig leveren, heeft de winkelier een groot probleem hoe spijtig het voor de klant is.

    Ik heb zelf geruime tijd in een fotozaak gewerkt en zeker de grote merken kunnen vaak heel laks zijn met orders en winkeliers op de hoogte stellen van de orders...

    Dus bijdeze vindt ik dat je zonder "goede" backfeet een winkelier niet een negatief zicht moet zetten...
    mvg
    gabriella
    Canon 300D en 350D
    canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
    canon 20-35 usm

    Comment

    Working...
    X