Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Green Onions

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Green Onions

    2 weken terug een privé Try-out gedaan van m'n vrienden van Green Onions (Ambi-cover band)
    ze hadden 3 dagen gerepeteerd en nodigden op de laatse avond wat vrienden en familie uit om enkele dingen uit te testen.
    't was van licht heel basic met 1 grote spot boven de zanger recht naar beneden en slechts nu en dan zwak frontlicht...
    't was dus roeien met het licht dat ik had en hopen dat hij eens naar boven keek (en dat deed hij 1 keer )
    Laat maar weten wat je er van denkt.





    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

  • #2
    Re: Green Onions

    De tweede vind ik goed gelukt Trouwens een toffe band, ik heb ze enkele jaren geleden eens bezig gezien in de Irish pub in Kortrijk.

    Mvg Yves.
    What you see is what you get

    Comment


    • #3
      Re: Green Onions

      De 3de vind ik zeer speciaal maar met zeer veel sfeer, de 2de is gewoon top met super omzetting, de eerste vind ik dan iets minder.

      Comment


      • #4
        Re: Green Onions

        De eerste vind ik ook wel wat hebben, maar je logo staat daar op een vervelende plaats. ;-)
        Tweede is voor mij (maar wie ben ik ;-) )ook wel de beste van de drie
        Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

        Comment


        • #5
          Re: Green Onions

          De eerste is machtig... alleen is de plaatsing van je logo ongelukkig. maar toch in mijn ogen de beste.
          De 2de is ook zeer mooi en knap omgezet.
          De 3de is speciaal dit op een super grote print in een strak interieur.... (ik zie hem al hangen)
          ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
          Freelance bedrijfsfotograaf
          klikerdeklik hier voor mijn website!

          Comment


          • #6
            Re: Green Onions

            Knappe reeks met een voorkeur voor 1. Mooie omzettingen naar zw/w van 2 en 3. Groetjes Johan

            Comment


            • #7
              Re: Green Onions

              Superplaatjes!
              Brengen allemaal veel sfeer mee & de eerste heeft een toffe compositie die niet veel gebruikt word!
              http://www.evshotsphotography.com

              Comment


              • #8
                Re: Green Onions

                Oorspronkelijk geplaatst door Epics Bekijk bericht
                Superplaatjes!
                Brengen allemaal veel sfeer mee & de eerste heeft een toffe compositie die niet veel gebruikt word!
                die compo is hier nog eens gepasseerd dacht met Bart Peeters maar hier komt die beter tot zijn recht IMO.

                Comment


                • #9
                  Re: Green Onions

                  Die bart peeters was ook van mij
                  WWW.JOPIX.BE
                  Just one click away...

                  Comment

                  Working...
                  X