Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixum - visa-kaart probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixum - visa-kaart probleem

    Hoi iedereen

    Ik ben aan 't proberen om een bestelling te plaatsen bij Pixum. Alles gaat prima tot ik wil betalen met mijn visa-kaart. De nummer en alles wordt ge-accepteerd tot ik mijn controle-nr (3 cijfers) aan de achterkant moet doorgeven. Ik krijg dan de foutmelding dat mijn credit-card gegevens niet juist werden overgedragen. Iemand dit al ooit aan de hand gehad?

    De nummers kloppen in ieder geval (ik heb het intussen al een keer of tien geprobeerd ) En mijn visa-kaart is pas vernieuwd en gloednieuw, dus daar kan 't ook niet zitten

    Ik heb dan maar eens gemaild naar Pixum, maar daar werd ik ook niet veel wijzer, ik mocht mijn gegevens van visa-kaart wel doorfaxen, maar daar heb ik ook niet veel zin in.

    Ik wou Pixum gebruiken omdat ik nog een gratis print van een poster had, maar ik denk dat ik photobox dan maar ga gebruiken.

    Greetz

    Woozle
    One's never alone with a rubber duck
    Nikon D70 - Canon A70

  • #2
    Re: Pixum - visa-kaart probleem

    Vorige week hetzelfde voorgehad op een andere site... mijn Visa-kaart werd geweigerd, die van mijn vrouw was OK... mijn kaart is al wat verouderd en blijkbaar waren er bij die site een aantal nummers geregistreerd als zijnde 'onveilig' dat bericht kreeg ik toch telkens ik probeerde... raar... waarschijnlijk blokkeren ze nummers van oudere kaarten sowieso om misbruik tegen te gaan, maar in jouw geval houdt dat natuurlijk geen steek... neem gewoon een foto van je kaart en stuur het als e-mail attachment door naar pixum... is even veilig/onveilig als faxen
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

    Comment


    • #3
      Re: Pixum - visa-kaart probleem

      Begin deze week mijn VISA-kaart gebruikt om bij Pixum en bij foto.com (een testje) een bestelling te betalen. Geen problemen en mijn kaart vervalt medio 2005.
      eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

      eLDee's webstek

      Comment

      Working...
      X