Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale versies voor abonnees

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitale versies voor abonnees

    Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad, maar het is er nu eindelijk. Vanaf nummer 46 kunnen abonnees van Shoot het magazine ook digitaal lezen in PDF-formaat. Zolang je abonnement (of BD-lidmaatschap met Shoot-abonnement inbegrepen) loopt, ontvang je bij verschijning van een nieuw nummer een e-mail met een unieke downloadlink naar de pdf-versie. Zo kun je Shoot ook lezen op je computer/tablet/smartphone. Ik hoop dat dit tegemoet komt aan de vraag van velen naar een digitale versie.

  • #2
    Re: Digitale versies voor abonnees

    Eindelijk, eindelijk. Hier hebben we al lang na gevraagd ....
    Tof. Nu nog de periode 2016-01 en 2016-03 zien te overbruggen en we hebben alle uitgaves digitaal.

    Bedankt Erik

    PS: Heb het nummer opgehaald en even bekeken. En gelukkig maar, dezelfde inhoud als het papieren exemplaar dat ik in kijk
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Digitale versies voor abonnees

      Ik denk dat ik geen mail gekregen heb met een link naar de pdf-versie van Shoot 46. Kan dit in orde gebracht worden?
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

      Comment


      • #4
        Re: Digitale versies voor abonnees

        Even nagecheckt, en gezien dat ik (als VZW-lid en dus Shoot abonnee) op 7/4/2016 een mail gekregen heb. Ik vermoed dat je best contact opneemt met: abonnementen@minoc.com
        Hoewel de email afkomstig was van: submit@minoc.info

        Ik weet niet of Erik hier alle dagen meeleest...
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Digitale versies voor abonnees

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Even nagecheckt, en gezien dat ik (als VZW-lid en dus Shoot abonnee) op 7/4/2016 een mail gekregen heb. Ik vermoed dat je best contact opneemt met: abonnementen@minoc.com
          Hoewel de email afkomstig was van: submit@minoc.info

          Ik weet niet of Erik hier alle dagen meeleest...
          Bedankt! Ik zal een mailtje sturen!
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment


          • #6
            Re: Digitale versies voor abonnees

            Ik heb ook geen mailtje gehad
            Ik ben nogthans ook vzw lid

            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
            bd0379be

            Comment


            • #7
              Re: Digitale versies voor abonnees

              Wat LesC zei: stuur dan aub een mail met deze uitleg naar abonnementen@minoc.com met je naam en adres, dan kijken we na of je mailadres in ons bestand klopt en sturen de mail na.
              Die mails worden automatisch verzonden naar alle mailadressen in het abonneebestand en het gebeurt al eens dat er eentje in een spamfilter blijft hangen.

              Comment

              Working...
              X