Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanted : modelfotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wanted : modelfotograaf

    Ik ben op zoek naar een (model)fotograaf uit de regio Vlaams-Brabant die bij gelegenheid eens een shoot wil doen van mijn vriendin. Zelf heb ik wel een 300d, waarmee ik natuurlijk zeer mooie foto's kan nemen, maar ik heb geen studio en ook niet de ervaring om er iets deftig van te maken. Via zo'n shoot kan ik zelf natuurlijk het een en ander bijleren. Zijn er kandidaten?
    GO ON...BE A TIGER!!!

    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

  • #2
    Re: Wanted : modelfotograaf

    Hallo fcr-boy,

    't Is wel uit het verre "Liiiiimbuuuurg" maar dat grenst aan Vlaams-Brabant hé.
    Als de "stijl" jullie wat bevalt (zie eventueel het BD archief van juli en augustus - afdeling BD-crew) ben ik wel bereid. Als jullie interesse hebben, stuur dan maar een mailtje naar ja.ja@belgiumdigital.com

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Wanted : modelfotograaf

      Ik nodig je uit samen met je vriendin in mijn studio voor een fotosessie.
      Ja kan zelf mee fotograferen met de 300 D zodat je ook al wat studio-ervaring opdoet. Ik fotografeer zelf ook mee, en zal je mijn opnames op CD bezorgen. De studio is gelegen in Kontich bij Antwerpen, ongeveer 30 minuten van Brussel langs de E19. Reactie kan via forum of via mail.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Wanted : modelfotograaf