Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanted : modelfotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wanted : modelfotograaf

    Ik ben op zoek naar een (model)fotograaf uit de regio Vlaams-Brabant die bij gelegenheid eens een shoot wil doen van mijn vriendin. Zelf heb ik wel een 300d, waarmee ik natuurlijk zeer mooie foto's kan nemen, maar ik heb geen studio en ook niet de ervaring om er iets deftig van te maken. Via zo'n shoot kan ik zelf natuurlijk het een en ander bijleren. Zijn er kandidaten?
    GO ON...BE A TIGER!!!

    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

  • #2
    Re: Wanted : modelfotograaf

    Hallo fcr-boy,

    't Is wel uit het verre "Liiiiimbuuuurg" maar dat grenst aan Vlaams-Brabant hé.
    Als de "stijl" jullie wat bevalt (zie eventueel het BD archief van juli en augustus - afdeling BD-crew) ben ik wel bereid. Als jullie interesse hebben, stuur dan maar een mailtje naar ja.ja@belgiumdigital.com

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Wanted : modelfotograaf

      Ik nodig je uit samen met je vriendin in mijn studio voor een fotosessie.
      Ja kan zelf mee fotograferen met de 300 D zodat je ook al wat studio-ervaring opdoet. Ik fotografeer zelf ook mee, en zal je mijn opnames op CD bezorgen. De studio is gelegen in Kontich bij Antwerpen, ongeveer 30 minuten van Brussel langs de E19. Reactie kan via forum of via mail.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Wanted : modelfotograaf

        Ik zou ook wel eens graag mijn ogen de kost willen geven in een studio.
        Gewoon eens om te zien hoe het daar aan toe gaat en wat er van materiaal allemaal nodig is om het toch proberen goed te doen.

        En dan wetende dat Hasselt maar op 20 minuutjes van bij mij thuis is.
        hint hint hint ......
        Canon 10D

        Comment


        • #5
          Re: Wanted : modelfotograaf

          Lid "Stef" is van Zaventem en is nogal goed van materiaal voorzien en heeft een ruime ervaring.

          Hij zit meer in het anders/experiment-studio-model-fotografie, wat dat eigentlijk ook mag wezen

          Kijk ook eens op zijn site.

          Nog enkele anderen die mij direct te binnen schieten, "Tom" en "Umco", maar die zijn niet van Brabant.

          Enfin er zullen hier nog zeker meer kandidaat fotografen zijn zekers

          Comment


          • #6
            Re: Wanted : modelfotograaf

            Hahaha, Teddy-Bear, kandidaat fotografen genoeg hier
            Het is omdat m'n agenda al zo vol staat Maar denk dat ze wel een goede keuze hebben met de eerder genoemde fotografen in dit topic
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #7
              Re: Wanted : modelfotograaf

              Thx teddy voor de reklaam ze kunnen me altijd mailen doe het altijd met plezier. En hier op Bd zijr er zoveel goede fotografen dus de mails zullen toelopen
              Respect begint bij uzelve

              Comment


              • #8
                Re: Wanted : modelfotograaf

                ga eens naar www.fotomanie.be en als de foto's je bevallen kun je ns contact opnemen
                Canon 10D - Toshiba 1G Xtraspeed - wat L-servies

                Comment


                • #9
                  Re: Wanted : modelfotograaf

                  Hallo,

                  ik meld me (nog) niet aan. Maar je kan wel vast eens op mijn website kijken zie onder. Is welleswaar niet in Vlaams-Brabant maar in Nederlands-Limburg.

                  Als je desondanks interesse hebt mail me dan eens een foto van de persoon in kwestie en dan kunnen we een afspraak maken evt. in combinatie met professionele visagie.

                  groeten

                  Robert Aardenburg Fotografie Maastricht

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wanted : modelfotograaf

                    ik heb geen studio ervaring maar zou die wel graag eens opdoen. Als iemand met een studio hier het ziet zitten zou ik graag eens langskomen op de shoot om te zien hoe het er aan toegaat en eventueel ook enkele foto's te maken. Ben van Vl-Brabant maar zo groot is Vlaanderen nu ook weer niet ...
                    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                    Comment

                    Working...
                    X