Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar haalt jaja toch al die modellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waar haalt jaja toch al die modellen

    ik heb op mijn PC de site van BD als opstartsite staan en kan dus direct genieten van de bijdrages die er staan. Vermits ikzelf een 10D heb gaat natuurlijk mijn voorkeur uit naar die er ook met zo eentje zijn gemaakt.
    Jaja is dus diegene waar ik altijd bij terechtkom.
    Dikwijls met mooie modellen (girls from nextdoor)
    Zijn dit foto's van een Shooting Day die jullie hebben gedaan of heeft hij een bepaalde aantrekkingskracht of is dat gewoon zijn ding??????

    Zijn er zo geen paar dames die zich willen opofferen zodat ik ook eens kan proberen van een model te shooten

    Canon 10D

  • #2
    Re: waar haalt jaja toch al die modellen

    Dat zijn de stille privé leden van BD-Jaja, die werken allen op basis van t-f-BD voor hun lidmaatschap...

    En die dienst is enkel maar toegankelijk voor supper mods

    Comment


    • #3
      Re: waar haalt jaja toch al die modellen

      Hallo James 10D,

      Bedankt voor het leuke compliment ...
      En ja, vanwaar komen ze?
      Laat één ding duidelijk zijn: als je modellen behandelt als "prinsessen" en je levert ze nadien hun foto's af en als ze daar dan nog eens zeer tevreden over zijn ..., tja, dan krijg je "van mond-tot-mond reclame hé ... .
      De waarheid is natuurlijk dat ik een "charmeur" ken die wel zorgt voor de nodige contacten .
      En als je dat dan weer niet gelooft ...

      Ik heb zowat alle takken van de fotografie beoefend (van super-macro-shot tot 800mm tele-fratsen), maar dit is dus wel degelijk hetgene dat me (momenteel) het beste ligt.
      Een mix van fantasie, creativiteit, respect en techniek ...

      En wat je de laatste maanden hebt gezien zijn geen foto's van SD's maar gewoon gemaakt tijdens modelsessies her-en-der-ten-velde.

      Jaja
      Last edited by jaja; 25 augustus 2004, 15:47.
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Re: waar haalt jaja toch al die modellen

        Je moet maar eens hier bij ons in Limbuuuuurg komen wandelen. D'er loopt hier schoon volk rond
        W@nnes

        Comment


        • #5
          Re: waar haalt jaja toch al die modellen

          Oorspronkelijk geplaatst door jaja
          maar gewoon gemaakt tijdens modelsessies her-en-der-ten-velde.

          Jaja
          Her en der ten velde???

          Comment


          • #6
            Re: waar haalt jaja toch al die modellen

            Op circuit zolder dit weekend toch weinig schoon volk gezien horr, en da ligt ook in limburg
            Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
            Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

            Comment


            • #7
              Re: waar haalt jaja toch al die modellen

              Hallo Lorent,

              Dat klopt, ik had zaterdag een shooting en dus waren ze ... ...

              Jaja

              Oorspronkelijk geplaatst door Lorent
              Op circuit zolder dit weekend toch weinig schoon volk gezien horr, en da ligt ook in limburg
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #8
                Re: waar haalt jaja toch al die modellen

                Dus als ik het goed verstaan heb komt het weer op 1 ding neer
                Connecties......

                Het wordt eens tijd dat ik mijn verlegen ik in de kast zet en dat ik eens zal moeten babbelen alsof ik er verstand van heb

                Van zich op glad ijs begeven gesproken

                maar ja
                wie niet waagt niet wint hè

                Bedankt ik ieder geval voor de reacties
                Canon 10D

                Comment


                • #9
                  Re: waar haalt jaja toch al die modellen

                  Oorspronkelijk geplaatst door james 10D
                  Dus als ik het goed verstaan heb komt het weer op 1 ding neer
                  Connecties......
                  zoek je 1 mooi fotogeniek model, maak 'n albummeke en binnen de korste tijd komen er vanzelf bij....meer dan je soms aankan...

                  tis idd "mond tot mond" reclame...

                  Comment


                  • #10
                    Re: waar haalt jaja toch al die modellen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lorent
                    Op circuit zolder dit weekend toch weinig schoon volk gezien horr, en da ligt ook in limburg
                    heb je toch niet goed rondgekeken
                    il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
                    Sport & Event Photography

                    Comment


                    • #11
                      Re: waar haalt jaja toch al die modellen

                      k had t over mooi volk marnik

                      (btw : broske, bril, donker haar? if so, dan stond ge blijkbaar een hele tijd vlak voor mij opt recht stuk vr de boxen voor de finish :-))
                      Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
                      Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

                      Comment


                      • #12
                        Re: waar haalt jaja toch al die modellen

                        Amai Jaja, denk je er wel aan dat ik straks al die vlekken uit m'n doek met halen

                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                        Comment


                        • #13
                          Re: waar haalt jaja toch al die modellen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Triker
                          Amai Jaja, denk je er wel aan dat ik straks al die vlekken uit m'n doek met halen

                          Als ik dit zie... begin ik wel gevoelens van jaloezie te ontdekken...

                          Comment


                          • #14
                            Re: waar haalt jaja toch al die modellen

                            er is er nog eentje zo'n beetje jaloers aan het worden.
                            Er komt dan meestal zo'n kinderlijke schreeuw naar bovan van 'ikke wil dit ook eens ....... voor mijn camera'

                            Canon 10D

                            Comment


                            • #15
                              Re: waar haalt jaja toch al die modellen

                              Hallo James 10D,

                              Dit was er nu wel eentje met de Nikon D70 hé ...

                              Jaja

                              Oorspronkelijk geplaatst door james 10D
                              er is er nog eentje zo'n beetje jaloers aan het worden.
                              Er komt dan meestal zo'n kinderlijke schreeuw naar bovan van 'ikke wil dit ook eens ....... voor mijn camera'

                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment

                              Working...
                              X