Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Kortrijk naar aanleiding ALV. 2016-04-16

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD-Kortrijk naar aanleiding ALV. 2016-04-16

    Blijkbaar werd, wordt hierover hier geen draadje opgestart. Doe ik dat dan maar.
    Heel rustig voor een aankondiging van een SD via de hoofding.

    Iemand al een idee indien hij naar de SD-Kortrijk gaat naar aanleiding van de ALV ?
    Ik zoek eventueel een kandidaat om me 's avonds thuis te brengen. Voor of na het eten maakt niet echt uit, maar ik zou dit toch moeten weten eer ik in schrijf.

    Vroeger was het gewoonte op het forum aan te geven dat je naar een SD ging. Laten we die traditie in ere houden zodat we enig idee krijgen hoe groot de groep wordt en ...

    Dus, ik stap mee. Hoe lang ? Zal afhangen indien ik een kandidaat-chauffeur heb (Buggenhout, regio Dendermonde). Evenuteel 2 personen.
    Last edited by Wim.Vanmaele; 25 maart 2016, 07:48. Reden: kemel geschoten in titel
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: SD-Kortrijk naar aanleiding ALV. 2016-04-16

    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Blijkbaar werd, wordt hierover hier geen draadje opgestart.
    Kijk eens wat hoger, bij de stickies?
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

    Comment


    • #3
      Re: SD-Kortrijk naar aanleiding ALV. 2016-04-16



      Ik had het over wie er al dan niet komt naar de AV en nadien naar de SD.
      Maar, bon, soit, 't wordt voor mij een last-minute-inschrijving.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: SD-Kortrijk naar aanleiding ALV. 2016-04-16

        Ik zit de 16e vastgeboekt in een natuurgebied - dus zal ik er al spottend (letterlijk in vogeltermen) in gedachten bij zijn. De zoveelste ALV waar 't wel van willen is, maar net niet kunnen wegens andere afspraken.

        Comment

        Working...
        X