Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Premium fotoboeken voor de niet professionele fotograaf (layflat zonder logos)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Premium fotoboeken voor de niet professionele fotograaf (layflat zonder logos)

    Er is hier een oud topic over premium fotoboeken voor de professionele fotografen.
    Maar welke zouden aan te raden zijn voor de niet-professionele fotograaf die éénmalig een huwelijksalbum moet maken (layflat zonder logos)?
    Ik testte al https://www.profotonet.nl/ maar er zijn slechts 30 maskers met speciale effecten en niet zo professioneel uitziend.

  • #2
    Re: Premium fotoboeken voor de niet professionele fotograaf (layflat zonder logos)

    Zelf heb ik mijn album op profotonet besteld. Ik weet niet wat je precies bedoelt met "maskers met speciale effecten", maar wij waren tevreden met de lay-out templates voor de paginaschikking. Speciale effecten met sepia of kadertjes en schaduwen en bloemetjes enzo hebben we niet gebruikt.

    Comment


    • #3
      Re: Premium fotoboeken voor de niet professionele fotograaf (layflat zonder logos)

      Moderator Note: Verplaatst van ChitChat naar Algemeen: fotografisch onderwerp
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Premium fotoboeken voor de niet professionele fotograaf (layflat zonder logos)

        Wel met die maskers heb je mogelijkheden zoals dissolve (vb links/rechts stukje van je foto die langzamerhand verdwijnt in gradaties), enz, maar dit wordt toch meestal niet gebruikt denk ik ?

        Comment


        • #5
          Re: Premium fotoboeken voor de niet professionele fotograaf (layflat zonder logos)

          Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
          Wel met die maskers heb je mogelijkheden zoals dissolve (vb links/rechts stukje van je foto die langzamerhand verdwijnt in gradaties), enz, maar dit wordt toch meestal niet gebruikt denk ik ?
          Dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur. Zelf presenteer ik foto's in een album liefst eenvoudig, zonder extra effectjes. Profotonet heeft ook wel wat effectjes, maar die heb ik zelf niet geprobeerd.

          Comment


          • #6
            Re: Premium fotoboeken voor de niet professionele fotograaf (layflat zonder logos)

            CEWE kan dit, vandaag gezien. Indrukwekkend.
            ...leeg...

            Comment

            Working...
            X