Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modeblog fotograaf gezocht Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Modeblog fotograaf gezocht Antwerpen

    Ik ben 20jaar, student te Antwerpen. Ik heb een redelijk aantal foto's nodig, steeds van mezelf in een andere outfit op een andere locatie. Ik zoek dus liefst een fotograaf die in Antwerpen (omgeving stad / centrum) die even buiten kan wandelen voor een korte fotosessie, en dit dan meerdere dagen. Liefst gratis, indien gewenst eventueel kleine vergoeding bespreekbaar. Focus ligt op de mode, en een mooie achtergrond. dringend

  • #2
    Re: Modeblog fotograaf gezocht Antwerpen

    diegenen die zich geroepen voelen lezen idealiter de vorige oproep(en) er eens op na

    http://forum.belgiumdigital.com/f6/f...ct-524806.html

    blijkbaar eeft ie nog "gene pak"....
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Modeblog fotograaf gezocht Antwerpen

      dit was een totaal ander project voor school en ging niet door de te korte tijd. Weet waarover je spreekt voor je ergens op reageert. Als je er zelf niet in geinteresseerd bent, reageer dan niet aub. Dit is onrespectvol, onbeleefd, en totaal nutteloos. bedankt

      Comment


      • #4
        Re: Modeblog fotograaf gezocht Antwerpen

        Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
        diegenen die zich geroepen voelen lezen idealiter de vorige oproep(en) er eens op na

        http://forum.belgiumdigital.com/f6/f...ct-524806.html

        blijkbaar eeft ie nog "gene pak"....
        wat heb je hier nu mee bereikt? Je reageert op iemand zijn post met een negatieve commentaar. Je hebt hier zelf dus niets aan. Ook weet je niet waarover het gaat. Je bent totaal fout omdat dit een nieuw project is. Ook wilde ik het toen gratis doen en nu bereid om ervoor te betalen. Lol te belachelijk voor woorden, hou je met iets nuttigs bezig aub

        Comment


        • #5
          Re: Modeblog fotograaf gezocht Antwerpen

          Er zijn een paar websites waar u zichzelf als TFP/TFCD model op kan plaatsen.

          Vooral beginnend fotografen vinden dat leuk vooral als je:
          - u aan de afspraak kan houden en op tijd komt opdagen
          - zelf meerdere outfits kan inbrengen (sterk pluspunt)

          Jammer genoeg hebben veel van ons hier minder goede ervaringen mee.
          Meestal komen de modellen niet opdagen (de kat moet werpen, hebben meisjespijn,... of laten totaal niets meer van zich horen)

          Ik zou dit anders aanpakken en mij voor 1 shoot aanbieden en samen een beetje de kosten delen zodat ieder er een leuke ervaring aan over houd.
          Als de fotograaf uw fotos mag gebruiken in zijn portfolio en de shoot valt goed mee dan ga je die persoon gemakkelijk kunnen strikken voor een tweede, derde, ... shoot.
          Zeker als je op dat vlak van kledij met leuke dingen kan afkomen.
          Heb je nog een leuk voorkomen ook dan is dat een sterke plus.

          Wil je de professionals aanspreken dan vrees ik dat ze centjes gaan willen zien. Die mensen doen het voor hun brood en werken tegen de gekende tarieven.
          Als je wil betalen dan draaien de rollen natuurlijk ook om. Het is dan aan jou om eisen te stellen.
          Zo kan je aan een fotograaf om zijn portfolio vragen en zien of dat aansluit bij je verwachtingen.

          Je kan eventueel ook mensen over de streep trekken door een foto van jezelf te plaatsen en eventueel foto´s van de kledij waar je mee zal werken.
          Mogelijks toch een professioneel fotograaf die het wil doen op TFCD basis. (bijna gratis)

          Zelf doe ik ook veel gratis TFP/TFCD basis maar ik vraag wel een bijdrage in de kosten voor het materiaal.

          Veel succes met je zoektocht alvast.

          Comment

          Working...
          X