Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modeblog fotograaf gezocht Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Modeblog fotograaf gezocht Antwerpen

    Ik ben 20jaar, student te Antwerpen. Ik heb een redelijk aantal foto's nodig, steeds van mezelf in een andere outfit op een andere locatie. Ik zoek dus liefst een fotograaf die in Antwerpen (omgeving stad / centrum) die even buiten kan wandelen voor een korte fotosessie, en dit dan meerdere dagen. Liefst gratis, indien gewenst eventueel kleine vergoeding bespreekbaar. Focus ligt op de mode, en een mooie achtergrond. dringend

  • #2
    Re: Modeblog fotograaf gezocht Antwerpen

    diegenen die zich geroepen voelen lezen idealiter de vorige oproep(en) er eens op na

    http://forum.belgiumdigital.com/f6/f...ct-524806.html

    blijkbaar eeft ie nog "gene pak"....
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Modeblog fotograaf gezocht Antwerpen

      dit was een totaal ander project voor school en ging niet door de te korte tijd. Weet waarover je spreekt voor je ergens op reageert. Als je er zelf niet in geinteresseerd bent, reageer dan niet aub. Dit is onrespectvol, onbeleefd, en totaal nutteloos. bedankt

      Comment


      • #4
        Re: Modeblog fotograaf gezocht Antwerpen

        Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
        diegenen die zich geroepen voelen lezen idealiter de vorige oproep(en) er eens op na

        http://forum.belgiumdigital.com/f6/f...ct-524806.html

        blijkbaar eeft ie nog "gene pak"....
        wat heb je hier nu mee bereikt? Je reageert op iemand zijn post met een negatieve commentaar. Je hebt hier zelf dus niets aan. Ook weet je niet waarover het gaat. Je bent totaal fout omdat dit een nieuw project is. Ook wilde ik het toen gratis doen en nu bereid om ervoor te betalen. Lol te belachelijk voor woorden, hou je met iets nuttigs bezig aub

        Comment


        • #5