Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

    Stuur ons je mooiste foto rond thema ‘samen leven’ en win een mooie prijs!

    “Zeven miljard mensen op onze planeet. Meer dan elf miljoen daarvan leven in België. Dat zijn elf miljoen levens, elf miljoen gezichten en een veelvoud van dat aantal aan dromen, angsten, ideeën, herinneringen en liefdes. Tegenover onze oneindige diversiteit staat het onweerlegbare feit dat we allemaal 'mens' zijn.” (Yann Arthus-Bertrand, erevoorzitter van GoodPlanet Belgium)

    Tot 17 april 2016 kun je deelnemen aan de wedstrijd en ons je mooiste foto’s bezorgen. Uit de inzendingen zullen twee winnaars geselecteerd worden. Eén foto wordt geselecteerd door een jury van drie professionele fotografen, waaronder Yann-Arthus Bertrand zelf. De tweede foto zal worden geselecteerd op basis van stemmen door het publiek.

    De wedstrijd omvat uiteraard ook twee prijzen:

    Prijs van de jury
    - Een Fnac-waardebon van € 200
    - Naar keuze: een cursus fotografie van twee uur met de bekende fotograaf Gianni Candido OF een fotoshoot in zijn studio (sessie van 45 minuten)
    - Een bezoek aan GoodPlanet Belgium in aanwezigheid van Yann-Arthus Bertrand, uiteraard vereeuwigd in een fotoreportage

    Prijs van het publiek
    - Een Fnac-waardebon van € 100
    - Een bezoek aan GoodPlanet Belgium in aanwezigheid van Yann-Arthus Bertrand, uiteraard vereeuwigd in een fotoreportage

    Wil je graag meer weten over het project ‘Samen elf miljoen’ van GoodPlanet Belgium? Klik hier en lees er alles over op de website!

    Wij wachten vol ongeduld op jullie foto’s!

    http://www.proximustv.be/fr/human?ut...ncours%20photo
    Last edited by michelbgc; 21 maart 2016, 10:34.

  • #2
    Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

    Ik vind op de website niets terug van een deelnamereglement met vermelding van de fotorechten. Er staat alleen "bezorg ons je foto's".
    Als het de commerciële sponsors te doen is om aan gratis reclamefoto's te geraken, dan is de hoofdprijs van 200€ aan de flauwe kant.
    Er is hier ooit een BD lid geweest wiens prachtige haarscherpe foto van een libel door FNAC werd gebruikt als demo-beeld op hun televisies. Zonder vraag, zonder toestemming, zonder vergoeding voor een commerciëel doel (tv's verkopen).

    Comment


    • #3
      Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

      Is weer een voorbeeldje om érg goedkoop aan topfoto's te geraken, een échte uitmelking van fotografie alweer, ik word daar droevig van...
      Dan nog van een gigantisch bedrijf als proximus/belgacom

      Als je naar beneden scrolt op de pagina kan je aangeven in welke stemming dit gedoe je brengt....

      #hierwordtikdroevigvan

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

        Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
        Als je naar beneden scrolt op de pagina kan je aangeven in welke stemming dit gedoe je brengt....

        #hierwordtikdroevigvan

        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
        Geef het dan ook even aan in de Nederlandstalige versie ;-)
        Heb ik juist ook gedaan

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

          Heb ook gestemd (meteen in het Frans en het Nederlands), zoiets kan toch niet ?
          "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

          Comment


          • #6
            Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

            Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
            Is weer een voorbeeldje om érg goedkoop aan topfoto's te geraken, een échte uitmelking van fotografie alweer, ik word daar droevig van...
            Dan nog van een gigantisch bedrijf als proximus/belgacom
            Ja, maar in ruil voor je foto krijg je wel een bezoek aan GoodPlanet Belgium in aanwezigheid van de grote Yann-Arthus Bertrand -wie dat ook moge zijn- uiteraard vereeuwigd in een fotoreportage.

            Comment


            • #7
              Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

              Yann-Arthus Bertrand een mens met een zwaar hoofd zie ik.
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

                Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                Yann-Arthus Bertrand een mens met een zwaar hoofd zie ik.
                Hier heb ik toch even om moeten lachen
                Groetjes,
                Dominic

                Comment


                • #9
                  Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

                  Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                  Hier heb ik toch even om moeten lachen
                  Uhu
                  Fijntje !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

                    Maandagochtend 9h.
                    michelbgc start zijn pc op, om al die enthousiaste replies op zijn topic te lezen.
                    Wat ? Alleen een paar negatieve reacties van zwartgallige mierenneukers.
                    En, Michelleke, komen de foto's goed binnen ?
                    Nee Chef, ze laten zich niet vangen voor een FNAC waarbonnetje van 200€.
                    Dedju dedju, nu moeten we toch die offerte van 10.000€ van diene fotograf aanpakken.
                    'k Heb toch verwittigd dat op BD alleen geldwolven zitten.
                    Allé, probeer nog eens op Seniorennet en Dag Allemaal voor da we 10.000€ moeten afdokken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

                      Ik zag dit topic gisteren toen er nog geen reacties op waren. Ik heb mij toen onthouden van sceptische gedachten en verontwaardiging over de miserabele prijs die een bedrijf als Proximus aanbiedt. Van die Yann-Arthus Bertrand had ik ook nog nooit gehoord.

                      Toch leuk om te zien dat men mijn mening deelde :-).
                      http://kasper.photography & Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
                        Ik zag dit topic gisteren toen er nog geen reacties op waren. Ik heb mij toen onthouden van sceptische gedachten en verontwaardiging over de miserabele prijs die een bedrijf als Proximus aanbiedt. Van die Yann-Arthus Bertrand had ik ook nog nooit gehoord.

                        Toch leuk om te zien dat men mijn mening deelde :-).
                        Mij verwondert het nog meer dat er mensen zijn, die aktief zijn op een fotoforum, die nog niet gehoord hadden van Y A Bertrand. Dat is pas onbegrijpelijk 😟.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Mij verwondert het nog meer dat er mensen zijn, die aktief zijn op een fotoforum, die nog niet gehoord hadden van Y A Bertrand. Dat is pas onbegrijpelijk ��.
                          De naam zei me ook niets maar na googlen doen de beelden wel een belletje rinkelen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Mij verwondert het nog meer dat er mensen zijn, die aktief zijn op een fotoforum, die nog niet gehoord hadden van Y A Bertrand. Dat is pas onbegrijpelijk ��.
                            Inderdaad, dat was ook mijn eerste gedacht toen ik die reply zag

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Grote fotowedstrijd: 'samen elf miljoen'

                              Dit is typisch voor de meeste fotowedstrijden tegenwoordig. Alle rechten afstaan voor de kans op een magere prijs; zelfs als je wint is de verloning lager dan een licentie voor de betere stockfoto hun zou kosten. Enkel nog interessant voor als je "Award winning photographer" op je website wil plaatsen (en dan nog...)

                              Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                              De naam zei me ook niets maar na googlen doen de beelden wel een belletje rinkelen.
                              Zijn naam zij me ook niet direct iets, maar ik ben wel bekend met zijn werk "De aarde vanuit de hemel". Toch wel een interessante meneer. Aan degene die hem (nog) niet kennen: zeker eens googlen, hij is de moeite.

                              Comment

                              Working...
                              X