Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diest Carnavalstoet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Diest Carnavalstoet

    I
    k heb me pas een nieuw toestel aangeschaft.
    De opvolger van mijn dierbare D90 is de D7200 geworden met de kitlens 18-140mm.

    Vermits de internationale carnavalstoet in Diest door de straten trok heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn eerste foto's te maken met dit toestel als test.

    De extra pixels, en de snelheid t.o.v. de D90 vallen meteen op.

    Hier een paar fotokes











    en deze kan ik jullie zeker niet onthouden.
    Ik heb het wel pas gemerkt toen ik de foto's op mijn PC aan het bekijken was
    Dus zoek het grappige....




    mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

  • #2
    Re: Diest Carnavalstoet

    ik mis actie.

    in de voorlaatste foto wordt er snoep gegooid. die actie verdwijnt omdat ze tegen de rand van de foto plakt. foto 4 had sterker kunnen zijn door het publiek mee te fotograferen. nu zie je de onderwerpen kijken maar je ziet niet naar wat.
    Voor de lol.

    Comment


    • #3
      Re: Diest Carnavalstoet

      In de laatste foto heeft de bombardonspeler een foto in de hand. Daar mocht gerust op worden ingezoomd.

      Comment


      • #4
        Re: Diest Carnavalstoet

        Hoi

        bedankt voor de reacties.

        Wat de laatste foto betreft, ik had pas door welk boekje de man vast had, toen ik thuis de foto's bekeek.
        ik wilde hem niet onthouden.

        Ik stond op de ideale plaats om foto's te maken als de stoet andersom had gelopen.
        Dan kon ik ze in de bocht nemen.


        Nu kwamen ze uit de andere richting en was het heel moeilijk om de wagens op de foto te krijgen zonder de koppen en handen van de andere toeschouwers die vlak naast mij stonden .

        mvg
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment

        Working...
        X