Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

communiekaartjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • communiekaartjes

    ben op zoek naar betaalbare communiekaartjes, vooral met eigen foto's in te kleden
    vooral een drieluik of kaartje die zelf kan rechtstaan (minimaal 1 vouw) ben ik naar opzoek
    voorlopig enkel iets gevonden op tadaaz (geen ervaring mee), bovendien al vlug 2 tot 4€ per kaartje....
    smarthphoto, pixum, enz enkel foto's eigenlijk, al dan niet met een vergezellende layout....
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

  • #2
    Re: communiekaartjes

    Heb je al gedacht aan een drukkerij ? Die zullen wel beschikken over snij- en plooimachines.
    Ik weet niet als ze nog aanwezig is op BD maar Pascale Schotte werkt in een drukkerij of heeft er ene denk ik.

    Vroeger liet ik foto's online vergroten via de gekende kanalen maar sinds ik drukkerij "de windroos" (Beernem) heb leren kennen is dat verleden tijd.

    Comment


    • #3
      Re: communiekaartjes

      Rond welke prijzen per kaartje spreek je dan ongeveer?
      Ben zelf 14 jaar werkzaam geweest in drukkerij maar beeld me in dat het dan erg duur dreigt te worden

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        Re: communiekaartjes

        Heb plooikaartjes gehaald bij Ava en heb dan alles zelf gedaan in Publisher. Je kanecht alle kanten uit met Publisher , inclusief er een foto op plaatsen.

        Comment


        • #5
          Re: communiekaartjes

          gewoon een online printservice zoeken... vista/flyer/guntro/flyerzone etc.
          meestal hebben die templates voor in illustrator of publisher. Of sommige kan je zelfs met een wizard online.
          Dat laatste raad ik af want meestal zijn die prijs/kwaliteit
          Prijzen varieeren altijd naar wat je zelf wilt en kwaliteit papier en hoeveelheid.
          Een oplage van 50st. is zeer duur in vergelijking voor 1000 stuks.
          þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
          Freelance bedrijfsfotograaf
          klikerdeklik hier voor mijn website!

          Comment


          • #6
            Re: communiekaartjes

            Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
            Rond welke prijzen per kaartje spreek je dan ongeveer?
            Ben zelf 14 jaar werkzaam geweest in drukkerij maar beeld me in dat het dan erg duur dreigt te worden
            Kan toch niet overdreven duur zijn.
            Heb een tijd terug geboortekaartjes ontworpen en laten drukken bij 2 verschillende drukkerijen.
            Prijs weet ik niet meer, maar het was zeker geen 2-4 euro.
            Ticketje met exacte prijzen heb ik hier niet meteen meer...

            Maar je kan altijd eens prijs vragen bij een drukkerij in de buurt?

            Comment


            • #7
              Re: communiekaartjes

              Gelatocloud.com

              Mijn laatste kaartjes:
              75 x 4 page A5 incl. envelopes (= A4 in 2 geplooid)
              350 gsm Coated standard paper EUR 50.57

              Kwaliteit was 8/10. Levering was ontzettend snel. En voor die prijs kan geen enkele drukker u blij maken.

              Groetjes, V.
              http://www.catchlight.be
              Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
              https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

              Comment


              • #8
                Re: communiekaartjes

                ben alles eens aan't bekijken, de drukkers zijn eerder duurder (kaartje met vouw beginnend bij 1.85€/stuk)
                die gelatocloud ga ik eens verder bekijken, ziet er interresant uit,
                maar uiteindelijk weet je natuurlijk op voorhand niet waar ze het afdrukken dus da's minder (kan verschillen per keer wss)
                diegene die ik moest maken voor vrienden gaan gewone foto's nemen, ikzelf wil weleens iets uitproberen
                portfolio en workshops:
                https://www.bennybulke.com/

                Comment


                • #9
                  Re: communiekaartjes

                  Bij drukkerij Bulckens, of te wel firma zwaropwit, kan je heel veel kanten uit voor kaartjes.
                  Je kan er ook gepersonaliseerde formaten enzo laten maken.
                  Ze hebben vele servicepunten in verschillende regio's om de kaartjes aan te leveren.
                  Een zeer kwaliteitsvolle firma.
                  Prijzen zijn ook afhankelijk van aantal stuks die je wenst.
                  En weet dat kwaliteit meestal wel gepaard gaat met een prijskaartje. Soms moet je afwegen wat de doorslag mag geven : prachtig drukwerk of goedkope aflevering.
                  Allemaal afhankelijk welke kant je uit wenst te gaan.
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                  Comment

                  Working...
                  X