Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"BIGFOOT" evenement ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "BIGFOOT" evenement ?

    Een tijdje geleden maakte iemand hier gewag van een event met BIGFOOT trucks. Je weet wel, pickups met "vette" banden, die over auto's walsen.
    Maar ik vind er niets meer van terug.

    Iemand meer info over dit gebeuren ?

    Groetjes
    Lukathi
    Groetjes

    Lukathi

  • #2
    Re: "BIGFOOT" evenement ?

    in september in het sportpaleis te antwerpen

    monsterjam.be
    W@nnes

    Comment


    • #3
      Re: "BIGFOOT" evenement ?

      heb gisteren nog een mail ontvangen ivm Monster Trucks in Antwerpen:

      telelenzen zijn ni toegelaten
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Re: "BIGFOOT" evenement ?

        Er gaan er hier precies een aantal naar dit evenement kijken. Wanneer gaan jullie? Wij gaan de zaterdagavond 11 september. Misschien dat ik iemand van jullie daar tegenkom.
        Ivm die telelenzen, weet er iemand of je een klein kodakske zoals een Sony F717 mee kan nemen zonder problemen?
        BD0031BE

        Comment


        • #5
          Re: "BIGFOOT" evenement ?

          Na een mailtje kreeg ik dit antwoord:

          Fotocamera's zijn toegelaten tijdens het spektakel, filmen is verboden
          Digitale en analoge fotocamera's (met of zonder flash) zijn toegelaten.
          Filmcamera's zijn NIET toegelaten.
          Telelenzen zijn niet toegelaten


          En als je op de site van het Sportpaleis kijkt, staat dit laatste ivm telelenzen er niet bij !!!!!
          Goed dat ik navraag gedaan had.
          Je zal er maar staan met je materiaal !

          Wat als je nu je DSLR meeneemt met een 50mm ? Of een 85mm ?
          Wanneer beschouwen ze een lens als telelens !?????
          Zeeeer confusing !

          Zeer jammer, want dit is wel iets speciaals !!!

          Groetjes
          Lukathi
          Last edited by Lukathi; 30 augustus 2004, 13:51.
          Groetjes

          Lukathi

          Comment


          • #6
            Re: "BIGFOOT" evenement ?

            Ik denk dat ze met telelens zo'n super-telelenzen bedoelen zoals ze gebruiken op voetbalwedstrijden (met een handvat en al...)

            Op een DSLR met een 'gewone' lens erop zullen ze niks zeggen. Zelfs een eenvoudige 200 mm zou ik durven meenemen... Zolang het maar niet teveel in het oog springt...
            Canon EOS 300D + EF-S 18-55 mm (kit) + EF 55-200 mm f/4.5-5.6 II USM

            Life is a series of snapshots... Try to take as many as you can!

            Comment


            • #7
              Re: "BIGFOOT" evenement ?

              Ik had ook al navraag gedaan bij de organisator en de directie van het sportpaleis. Alles bleek in orde tot ik over enkele dagen een mailtje kreeg ivm met die telelenzen. Ik heb ondertussen nog eens de vraag gesteld waar ze de grens trekken ivm met die lenzen. Ik heb het trachten zo goed mogelijk uit te leggen dus ik hoop dat ze het een beetje snappen. Waarschijnlijk zullen kleinere toestelletjes met vaste lens geen probleem zijn Stijn (alhoewel ze ook wel over een mooi zoombereik kunnen beschikken). Ik hoop idd dat de mail ging over grote prof lenzen (die kan ik trouwens toch niet betalen).
              Ik wacht nog op een antwoord dus zodra ik iets weet zal ik het jullie weten te zeggen.
              Je zou er idd mooi staan met heel je glazenwinkel in je rugzak
              Last edited by Ducker; 31 augustus 2004, 11:02.
              Canon 10D, 24-70/2,8 L Usm, 70-200/2,8L Usm, extender 2x, speedlite 550ex

              Comment


              • #8
                Re: "BIGFOOT" evenement ?

                Mensen je hoort het, je mag allemaal jullie Bigma's thuislaten

                nu even snel zoeken naar de strafste tele die qua afmetingen toch het kleinst is en ze dan wijsmaken dat het ne groothoek is
                Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                Comment


                • #9
                  Re: "BIGFOOT" evenement ?

                  En ik ging me nu juist speciaal een 1200 mm aankopen om niks te missen van dit evenement
                  http://www.vannecke.be
                  Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                  Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                  Comment


                  • #10
                    Re: "BIGFOOT" evenement ?

                    ben gisteren geweest.

                    Echt zijn geld 35 euro, niet waard, veel te klein, meer rust dan aktie.

                    Oordopjes meenemen, of aannemen van de P dames.

                    Echt niet te vergelijken met het tv programma. Eén jump en alles dicht smijten om de de andere big trucks niet te raken..

                    geef later jullie reactie maar weer...



                    Peter
                    Last edited by pevsteen; 11 september 2004, 10:38.
                    Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

                    http://www.peter-mia.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: "BIGFOOT" evenement ?

                      grmmmblll dedju

                      en die mensen antwoorden maar niet of ik met da toestel binnenmag... en toch zal ik ermee binnen geraken. Als 't ni de moeite is dan zal ik er toch tenminste ne goeie foto van moeten maken. Merci in ieder geval voor de info. Euh.. ik heb wel oordopjes hoor maar euh... laat die dames maar langskomen
                      Canon 10D, 24-70/2,8 L Usm, 70-200/2,8L Usm, extender 2x, speedlite 550ex

                      Comment

                      Working...
                      X